Lørdag 1. november 2014

Her er verdens bedste reklamer

25. jun 12 Cannes Lions Skrevet af Susanne Ingemann
0

CANNES12: I sidste uge blev verdens bedste kreative arbejder kåret ved VM i reklame – Cannes Lions Festival of Creativity. Nyd dem – og bliv inspireret - her.

34.301 kreative bidrag fra 87 lande konkurrerede i sidste uge i sydfranske Cannes om at vinde den ypperste af alle ypperlige priser i reklameverdenen – en Grand Prix.

De 15 kategori-juryer uddelte hen over ugen tilsammen 17 Grand Prix. Normalt tildeles én Grand Prix pr. Kategori, men Cyber og Outdoor-juryerne var så begejstrede for det, de så, at de uddelte to styk hver.

To arbejder løb med hver to Grand Prix: ”Small Business gets an official day” for America Express (Crispin Porter + Bogusky, Boulder), der vandt i både Promo & Activation og i Direct.

Og Nike Fuelband for Nike+ (R/GA, New York), der vandt Grand Prix i både Cyber og Titanium.

Her er alle årets Grand Prix-vindere – inklusive lørdagens ”Grand Prix for Good”:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.