Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Robotterne kender dine kunder

    Måske endda bedre, end du selv gør. Der er nemlig kolossale fordele ved at bruge kunstig intelligens på den rigtige måde. Ikke mindst marketing får glæde af de nye former for machine learning, mener Daniel Aunvig fra SAS Institute.

    26. maj 2017
  • Svensk hæder til dansk DM-firma

    En dansk DM-virksomhed løb med en af priserne ved Sveriges største prisuddeling for retailbranchen, RetailAwards, for et loyalitetsprogram udviklet til isenkræmmerkæden Cervera.

    23. maj 2017
  • E-handelsprisen'17: Her er vinderne

    Vertica og Magnetix var blandt dem, der kunne juble, da FDIH i går uddelte årets E-handelspriser. Den bedste digitale kampagne blev Inspiration hædret for, mens aftenens helt store vinder blev Winefamly. Se alle vinderne her. 

    19. maj 2017
  • Riv nu de siloer ned...

    Fusionen mellem IT og marketing er i fuld gang, men marketingfolket skal op på hesten, hvis ikke it-folket skal overtage deres opgaver i takt med at krumtappen i den gode kundeoplevelse bliver digital. 

    18. maj 2017
  • Maskiner er menneskets styrke

    Den kunstige intelligens er her. Snart afkodes kreativiteten, og så skal bureauerne finde andre holdepladser. NextM var et festfyrværkeri af inspiration, og vi lader Kristian Bæk-Mikkelsen fra Maxus udlægge nogle af visionerne.

    25. april 2017
  • CMO’en: forsker eller kunstner?

    Større dataindsigt i kunderne er en nødvendighed for marketers, men nye færdigheder, talforståelse og partnere skal ind i ligningen. Der er heldigvis råd at hente for CMO’en, der skal stå for omstillingen.

    21. marts 2017
  • Machine learning er en revolution

    Potentialet i machine learning og kunstig intelligens vil revolutionere virksomheders kunderelationer. Her ligger faktisk uendelige muligheder.

    17. marts 2017
  • Er e-handlen tabt til udlandet?

    Vil udenlandske e-giganter udkonkurrere danske webshops? Det er da en risiko, men det behøver ikke ende med en begravelse. Men virksomhederne skal komme i gang snart.

    07. marts 2017
  • Salesforce har vokseværk i DK

    Den amerikanske CRM-gigant Salesforce lider af vokseværk herhjemme og flytter derfor i nye, større lokaler. Den danske afdeling har bidraget stort til en samlet EMEA-vækst i 2016.

    02. februar 2017
  • Hæder til dansk Google-partner

    Danske Green.Click er kåret som National Champion i Innovation ved European Business Awards. Til marts afgøres det, om search- og analyse-bureauet også går videre til den europæiske finale.

    30. januar 2017
  • Fritz Hansen i nye digitale klæder

    Den danske møbelproducent Republic of Fritz Hansen er med bureauhjælp blevet svøbt i nye digitale klæder globalt. Se med her.

    23. januar 2017
  • Giganter vil forbedre kunderejsen

    Øget salg og bedre kundeoplevelser. Det vil en integration af Commerce Cloud fra CRM-giganten Salesforce med Facebooks Dynamic Ads gerne resultere i, mener partnerne.

    20. januar 2017
  • Nu handler det om netværk

    Det seneste årti har det helt store tema været evnen til at være kundefokuseret, men skal man tro Salesforce og Accenture er det ikke længere nok. Man skal derimod bygge et netværk omkring kunden, lyder rådet.

    18. januar 2017
  • Nybolig udvider digital satsning

    Digitale løsninger og oprustning giver pote. Det viser resultater fra det første website, det digitale og globale bureau, Valtech, udviklede til Nybolig i 2015. Nu udvides samarbejdet.

    16. januar 2017
  • Danske Spil går all-in på data

    Danske Spil er en af de første, store annoncører herhjemme, der går ”all in” på databrug i markedsføringen. Det sker via en aftale med softwaregiganten Oracle.

    16. januar 2017
  • Utilfredse kunder er velkomne

    Ny tjeneste gør det lettere og mere effektivt at håndtere kunders reklamationer. Det sparer menneskepenge og er samtidigt godt for samfundet, mener stifterne.

    16. januar 2017
  • Digitalt går vi på krykker

    Danske virksomheder glemmer kunden i deres digitaliseringsiver, viser en ny undersøgelse fra analyse-giganten Sopra Steria. ”Det er på tide, at danske virksomheder får sat ordentlig gang i den digitale transformation, der skal sikre deres overlevelse og vækst,” siger analysen.

    11. januar 2017
  • Tillid i verdensklasse

    Et af verdens største leasingselskaber, ALD Automotive, der står bag et nyt site, qigo.dk, hvor man kan købe brugte biler, og hvor alle elementer i en handel foregår digitalt. Det er bureauet Off Road, der har stået for strategi og eksekvering af kommunikationen.

    10. januar 2017
  • Ny marketing-uddannelse på vej

    En ny praktisk og pragmatisk uddannelse skal klæde danske marketingprofessionelle bedre på til vor digitale nutid. Undervisningen forestås af en række stærke brancheprofiler.

    04. januar 2017
  • I 2017 bliver det personligt

    Hvad bør stå øverst på CMO’ens dagsorden i 2017? Den skræddersyede forbrugerrejse, lyder det bl.a. fra Guillaume Roques, Salesforces’ europæiske CMO.

    15. december 2016