Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Nybolig udvider digital satsning

    Digitale løsninger og oprustning giver pote. Det viser resultater fra det første website, det digitale og globale bureau, Valtech, udviklede til Nybolig i 2015. Nu udvides samarbejdet.

    16. januar 2017
  • Danske Spil går all-in på data

    Danske Spil er en af de første, store annoncører herhjemme, der går ”all in” på databrug i markedsføringen. Det sker via en aftale med softwaregiganten Oracle.

    16. januar 2017
  • Utilfredse kunder er velkomne

    Ny tjeneste gør det lettere og mere effektivt at håndtere kunders reklamationer. Det sparer menneskepenge og er samtidigt godt for samfundet, mener stifterne.

    16. januar 2017
  • Digitalt går vi på krykker

    Danske virksomheder glemmer kunden i deres digitaliseringsiver, viser en ny undersøgelse fra analyse-giganten Sopra Steria. ”Det er på tide, at danske virksomheder får sat ordentlig gang i den digitale transformation, der skal sikre deres overlevelse og vækst,” siger analysen.

    11. januar 2017
  • Tillid i verdensklasse

    Et af verdens største leasingselskaber, ALD Automotive, der står bag et nyt site, qigo.dk, hvor man kan købe brugte biler, og hvor alle elementer i en handel foregår digitalt. Det er bureauet Off Road, der har stået for strategi og eksekvering af kommunikationen.

    10. januar 2017
  • Ny marketing-uddannelse på vej

    En ny praktisk og pragmatisk uddannelse skal klæde danske marketingprofessionelle bedre på til vor digitale nutid. Undervisningen forestås af en række stærke brancheprofiler.

    04. januar 2017
  • I 2017 bliver det personligt

    Hvad bør stå øverst på CMO’ens dagsorden i 2017? Den skræddersyede forbrugerrejse, lyder det bl.a. fra Guillaume Roques, Salesforces’ europæiske CMO.

    15. december 2016
  • AI er en hjælp – ikke et problem

    Strategisk salgs- og marketingarbejde har – takket været kunstig intelligens – bedre betingelser i dag end nogen sinde, og måske er det på tide at smide frygten over bord?

    05. december 2016
  • Sejler din digitale markedsføring?

    Mange danske virksomheder får ikke nok ud af deres digitale markedsføring. Det viser en analyse fra Mapp Digital, der bl.a. peger på, at virksomhederne ikke er gode nok til at målrette indholdet af deres aktiviteter.

    23. november 2016
  • Man skal skabe ”mediejunkier”

    Danskerne tager i stigende grad abonnementstjenester på nettet til sig, og bl.a. TV 2 Play oplever stor fremgang. ”Afhængighedsskabelse” og personalisering af værditilbuddet er vejen frem, hvilket danske mediehuse kan lære meget af, mener en ekspert udi kundeloyalitet.

    01. november 2016