Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Giganter vil forbedre kunderejsen

    Øget salg og bedre kundeoplevelser. Det vil en integration af Commerce Cloud fra CRM-giganten Salesforce med Facebooks Dynamic Ads gerne resultere i, mener partnerne.

    20. januar 2017
  • Nu handler det om netværk

    Det seneste årti har det helt store tema været evnen til at være kundefokuseret, men skal man tro Salesforce og Accenture er det ikke længere nok. Man skal derimod bygge et netværk omkring kunden, lyder rådet.

    18. januar 2017
  • Nybolig udvider digital satsning

    Digitale løsninger og oprustning giver pote. Det viser resultater fra det første website, det digitale og globale bureau, Valtech, udviklede til Nybolig i 2015. Nu udvides samarbejdet.

    16. januar 2017
  • Danske Spil går all-in på data

    Danske Spil er en af de første, store annoncører herhjemme, der går ”all in” på databrug i markedsføringen. Det sker via en aftale med softwaregiganten Oracle.

    16. januar 2017
  • Utilfredse kunder er velkomne

    Ny tjeneste gør det lettere og mere effektivt at håndtere kunders reklamationer. Det sparer menneskepenge og er samtidigt godt for samfundet, mener stifterne.

    16. januar 2017
  • Digitalt går vi på krykker

    Danske virksomheder glemmer kunden i deres digitaliseringsiver, viser en ny undersøgelse fra analyse-giganten Sopra Steria. ”Det er på tide, at danske virksomheder får sat ordentlig gang i den digitale transformation, der skal sikre deres overlevelse og vækst,” siger analysen.

    11. januar 2017
  • Tillid i verdensklasse

    Et af verdens største leasingselskaber, ALD Automotive, der står bag et nyt site, qigo.dk, hvor man kan købe brugte biler, og hvor alle elementer i en handel foregår digitalt. Det er bureauet Off Road, der har stået for strategi og eksekvering af kommunikationen.

    10. januar 2017
  • Ny marketing-uddannelse på vej

    En ny praktisk og pragmatisk uddannelse skal klæde danske marketingprofessionelle bedre på til vor digitale nutid. Undervisningen forestås af en række stærke brancheprofiler.

    04. januar 2017
  • I 2017 bliver det personligt

    Hvad bør stå øverst på CMO’ens dagsorden i 2017? Den skræddersyede forbrugerrejse, lyder det bl.a. fra Guillaume Roques, Salesforces’ europæiske CMO.

    15. december 2016
  • AI er en hjælp – ikke et problem

    Strategisk salgs- og marketingarbejde har – takket været kunstig intelligens – bedre betingelser i dag end nogen sinde, og måske er det på tide at smide frygten over bord?

    05. december 2016