Mandag 20. oktober 2014

Audi i reklameoffensiv

28. nov 12 Dagens Aviser Skrevet af Børsen
0

Det tyske luksusmærke føler sig åndet i nakken af ærkerivalen Mercedes og sætter som en af de få danske annoncører ekstra fart i markedsføringen i 2013.

Det skriver Dagbladet Børsen.

Ifølge marketingchef, Christine Jelved, hæver Audi reklamebudgettet med 5-10 pct. næste år, hvilket står i stærk kontrast til, at over 70 pct. af landets største annoncører planlægger enten at sænke reklamebudgettet i 2013 eller bevare status quo ifølge den årlige trendanalyse fra TNS Gallup og GroupM.

- Vi har en ambition om at hæve markedsandelen fra 2,8 til 3,5 pct. næste år, bl.a. fordi vi lancerer den nye A3 Sportback, og det kræver selvfølgelig nogle investeringer, siger Christine Jelved.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.