Onsdag 26. november 2014

Nye Carlsberg-brands flopper

07. jan 13 Dagens Aviser Skrevet af Børsen
0

Det er op ad bakke for Carlsberg at bryde ud af den vante ølramme, og trods målrettet og topprioriteret indsats de seneste ca. fire år, så er det kun lykkedes for bryggeriet at ramme plet en enkelt gang uden for øl-kategorien.

Flere stort opslåede nylanceringer er endt som fæle fejlskud, skriver Dagbladet Børsen.

- Når vi er ude og tage fat i helt nye målgrupper, er der mange flere ting, vi skal ramme rigtigt for at gøre det til en succes, og dermed er det også vanskeligere. Men det er samtidig en kæmpestor mulighed for forretningen, og jeg tror stadig, at det over tid vil være noget, der hjælper os med at få vækst,  siger topchef Jørgen Buhl Rasmussen.

Nye brands som Copenhagen, Beo og Eve har slet ikke leveret de salgssucceser, de var tiltænkt.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.