Fredag 29. august 2014
  • 28. aug 14 Digitalt

    Den Blå Avis skrotter papiret

    Vigende oplagstal og fald i annonceomsætning får nu Den Blå Avis til at afvikle den 23 år gamle papirudgave. Med en udvikling, hvor handel på nettet flytter sig fra PC’ere til mobile enheder, er der ingen fremtid i at udgive en trykt avis, lyder begrundelsen.

    læs mere
  • 28. aug 14 Digitalt

    Ad blocking kommer snigende

    En sjettedel af danskerne bruger en eller anden form for ad blocking, viser undersøgelse. ”Marketing er udfordret,” siger Paw Saxgren fra GroupM.

    læs mere
  • 26. aug 14 Digitalt

    Annoncekroner spildes online

    Op mod hver anden bannerannonce bliver ikke set, og det er blot et af de problemer, digitale marketingkampagner lider under, lyder det fra Accenture. ”Mål i real-tid, så får du et retvisende billede af en digital kampagnes effekt,” lyder opfordringen.

    læs mere
  • 25. aug 14 Digitalt

    Politikerne bruger Twitter

    De Radikale tøver for en gangs skyld ikke ved buffeten. Partiet har taget det lille, lynhurtige medie, Twitter, til sig. Dansk Folkeparti er tøvende.

    læs mere
  • 22. aug 14 Digitalt

    Annoncørens største skræk

    En Google-ingeniør har udviklet et plug-in, som måske kan gå hen og blive annoncørernes største skræk. Den nye AdDetector udmærker sig nemlig ved at kunne skelne mellem betalt og redaktionel omtale på nettet.

    læs mere
  • 22. aug 14 Digitalt

    Jeg køber, hvis det handler om...

    ...mig, lyder præmissen i Omni Channel Marketing. Men vil man mestre disciplinen, så kræver det som minimum, at man har styr på de seks hovedingredienser. Læs hvilke i dette blogindlæg fra Magnetix’ strategy director Rasmus Houlind.

    læs mere

Sider