Søndag 1. februar 2015
  • 30. jan 15 Digitalt

    CMO'er vil frem i bussen

    På grund af de nye teknologier ejer marketing inden for 3-5 år kunderejsen end-to-end, spår en ny analyse, og CMO’erne - også de danske - er parate til at sætte sig i førersædet.

    læs mere
  • 30. jan 15 Digitalt

    BT med nyt mobilsite

    Tabloid-avisen udvider samlingen af netmedier og lancerer i dag BiTE.dk - et mobilsite, som tilbyder brugerne en mere interaktiv tilgang til nyheder og underholdning.

    læs mere
  • 29. jan 15 Digitalt

    Google har fortsat vind i sejlene

    Ny undersøgelse viser, at annoncørerne sidste år øgede investeringerne i Google Ads med hele 47 pct. og lægger dermed afstand til Yahoo og Microsofts fælles Yahoo Bing-annonceplatform.

    læs mere
  • 28. jan 15 Digitalt

    Nu begynder den digitale kamp

    Den veletablerede digitale pris, Danish Internet Award, og ”the new kid in town”, Danish Digital Award, er klar til fest. Begge award-shows har åbnet for indsendelser, kategorierne har fået en sidste fin-tuning - og begge har fået nye hjemmesider. Få nøgledatoer for begge awards her.

    læs mere
  • 27. jan 15 Digitalt

    Hjemmesiden på vej i graven

    2015 bliver ifølge det digitale bureau 1508 året, hvor nekrologen skal skrives over 90’er-fænomentet ”informationssites”, eller portaler om man vil. De digitale bureauers fremtid ligger i stedet i udvikling og sparring omkring relevante services.

    læs mere
  • 23. jan 15 Digitalt

    Digitalbureau hjælper Roskilde

    Roskilde Festival har valgt digitalbureauet Novicell som leverandør af festivalens internt sociale netværk, der skal holde styr på 50.000 frivillige, gæster og samarbejdspartnere. Løsningen er udviklet i samarbejde med Smukfest og bliver ligeledes anvendt af Nibe og Samsø Festival.

    læs mere

Sider