Onsdag 1. oktober 2014
  • 01. okt 14 Digitalt

    Siloer hæmmer marketing

    Der er stadig en dyb kløft mellem marketing- og it-afdelingerne ude i virksomhederne, og det hæmmer effekten af marketingindsatsen, lyder det fra 2.200 CMOer i en ny undersøgelse.

    læs mere
  • 01. okt 14 Digitalt

    Nye markeder bag mobil vækst

    Ny global undersøgelse viser, at nye markeder står bag massiv vækst i mobile enheder. Verdens 10 største vækstmarkeder vil i 2015 stige med over 10 mia. dollar.

    læs mere
  • 01. okt 14 Digitalt

    Charlie har annoncør-tække

    I dag fylder TV 2 Charlie 10 år, og tv-kanalen for ”de gamle” kan fejre dagen i topform. Den modne målgruppe sidder nemlig på størstedelen af både købsbeslutninger og købekraft herhjemme.

    læs mere
  • 30. sep 14 Digitalt

    Playad rykker ind i Danmark

    Svenske Playad Media Group, som leverer video og displayannoncer, åbner i Danmark. Ansvarlig for den danske afdeling bliver Jesper Katz, tidligere country manager hos det danske annoncenetværk med speciale i mobile medier, Adquota.

    læs mere
  • 30. sep 14 Digitalt

    De små er bagud på nettet

    De små og mellemstore virksomheder sakker bagud med den digitale markedskommunikation. Næsten halvdelen (47 pct.) kender ikke til de digitale annonce-muligheder.

    læs mere
  • 29. sep 14 Digitalt

    Mobile overhaler social

    Ny undersøgelse fra Capgemini viser, at social media taber terræn til smartphones, når det gælder indflydelse på forbrugernes beslutningsproces. Analysen afliver dog ikke socials betydning, men fremhæver blot, at det dog ikke er løsningen på alt.

    læs mere

Sider