Tirsdag 9. februar 2016
  • 08. feb 16 Digitalt

    Mobilen er hot as Hell

    Lokationsbaserede tjenester rykker nu for alvor, lyder det fra Mathias Birkvad fra CP+B Copenhagen, der skal være med til at bedømme de bedste arbejder ved Danish Internet Award (DIA). ”Mobilen er hot as Hell,” siger han.

    læs mere
  • 08. feb 16 Digitalt

    DDA: Her er årets shortliste

    Den nye digitale award på den danske scene - Danish Digital Award (DDA) - er klar med shortlisten for 2016. Især to bureauer markerer sig på listen, der rummer 79 finalister fordelt på 15 kategorier. Se hele shortlisten her.

    læs mere
  • 08. feb 16 Digitalt

    Hvordan ser fremtiden ud?

    Det er et kig ind i fremtiden, NextM inviterer til, dog uden facitliste. ”Verdens klogeste mand” er til stede, og det samme er flere digitale evangelister.

    læs mere
  • 05. feb 16 Digitalt

    Super Bowl rykker digitalt

    Når den 50. udgave af Super Bowl løber af stablen på søndag forventes en stor del af amerikanerne at følge med på andre skærme end tv-skærmen. I år er det også første gang, at de kendte Super Bowl-reklamer bliver vist simultant på alle enheder.

    læs mere
  • 05. feb 16 Digitalt

    Vi er blevet dygtige, men...

    ... måske også for pæne? spørger Pelle Martin fra Spring/Summer, der snart skal være med til at bedømme årets bedste, danske digitale arbejder i håndværkskategorien ”Craft” ved Danish Internet Award (DIA). ”Jeg savner lidt mere skævhed,” siger han.

    læs mere
  • 05. feb 16 Digitalt

    Mode-brand: Nu med stempel

    Kaffebarer og takeaway-steder har ikke længere patent på at uddele stempelkort med tilhørende rabatter. Nu vil Vero Moda også være med. Satsningen skal skabe loyalitet - og sikre butikkerne endnu et værktøj til at agere lokalt.

    læs mere

Sider