Lørdag 20. december 2014
  • 19. dec 14 Digitalt

    Årets bedste YouTube-reklamer

    Nike fører an i årets opgørelse over de mest sete reklamer på YouTube. Med over 100 mio. visninger overgår Nike så at sige sig selv. På andenpladsen finder man nemlig også en Nike-reklame, som gør det ”mindre pænt” med 74 mio. visninger.

    læs mere
  • 17. dec 14 Digitalt

    Vi vil vælge selv

    Kun 14 pct. af danskerne har indtil nu prøvet at handle dagligvarer på nettet. Forbrugeren vil selv vælge, hvilke varer, der skal i indkøbskurven, lyder forklaringen fra livsstilsekspert, som vurderer, det har lange udsigter, før vanerne ændres.

    læs mere
  • 17. dec 14 Digitalt

    Digitale Trends 2015

    Hvordan fanger du den digitale forbruger i 2015? ”Den helt overordnede trend for 2015 bliver, at vores første og primære skærm og dermed kontaktfladen til forbrugeren vil være mobile,” siger Morten Dahl fra Widespace.

    læs mere
  • 16. dec 14 Digitalt

    Maven styrer marketingcheferne

    ”Vi har læst i en rapport... lærebogen siger... tendensen er, at...”. Den slags argumenter fylder stadig rigtig meget, når CMO’erne beslutter, hvor marketingkronerne skal bruges, viser ny undersøgelse. ”Basér dog jeres indsats på fakta i stedet”, lyder opfordringen.

    læs mere
  • 15. dec 14 Digitalt

    Lemberg rykker op i hierarkiet

    Sitecore sætter social media-eksperten Mikael Lemberg i spidsen for den globale udrulning af Sitecore Social. Den globale satsning sker i forlængelse af Sitecores overtagelse af Komfo tidligere på året.

    læs mere
  • 15. dec 14 Digitalt

    Skyer skaber nye siloer

    Det trækker op til at blive ”overskyet”, når flere og flere tjenester bliver placeret i skyen. I stedet for siloer, bliver det de største cloud-tjenester, som sætter dagsordenen, lyder profetien fra chefanalytiker i analysehuset IDC.

    læs mere

Sider