Lørdag 25. juni 2016
  • 24. jun 16 Digitalt

    Heyday bag nyt Tulip-site

    Tæt samarbejde er en af grundværdierne hos det digitale bureau Heyday, som har udviklet Tulips nye website. Samarbejdet var faktisk så tæt, at Tulips Online Manager i udviklingsperioden flyttede ind hos bureauet.

    læs mere
  • 22. jun 16 Digitalt

    MØ og Microsoft er på gaden

    Sammen med Microsoft og sin internationale fanskare har Roskilde-aktuelle MØ co-createt et trykt magasin med titlen ”Empty Billboards And Overloaded Minds”. Det udkommer i dag, og du kan se online-versionen her. Volume er bureau-partner på projektet.

    læs mere
  • 22. jun 16 Digitalt

    Svensk annoncekæmpe til DK

    Sveriges største salgshus inden for digitale annoncer har krydset Øresund. I spidsen for det danske kontor står Torsten Bruun, der bl.a. har været nordisk direktør i Gemius og salgschef i Berlingske Media.

    læs mere
  • 21. jun 16 Digitalt

    Unge driver medie-væksten

    De unge forbrugere driver væksten i medie- og underholdningsbranchen, der i Danmark samlet lander på tre pct. om året frem mod 2020, viser ny analyse fra PwC, der også forudser en gennemsnitlig årlig vækst i net-reklamer på 12 pct. i perioden.

    læs mere
  • 17. jun 16 Digitalt

    Sportskæde vælger automation

    Sportskæden bag en af Danmarks største kundeklubber, Sportmaster, har fundet ny partner på marketing automation-siden. Hjaltelin Stahl Direct er stadig bureau, men Agillic er valgt som ny platform.

    læs mere
  • 17. jun 16 Digitalt

    Grib video-mulighederne nu

    Tv-seningen er fortsat omkring tre timer dagligt, men seningen foregår andre steder end tidligere. De unge streamer og ser YouTube, og her har annoncørerne chancen for at ramme plet, hvis de altså tænker nye formater, mener PHD.

    læs mere

Sider