Søndag 26. april 2015
  • 23. apr 15 Digitalt

    Pharma-kæmper rykker digitalt

    Store danske medtech og pharma-virksomheder som LEO Pharma, Oticon og Coloplast skruer nu op for den digitale markedsføring for at komme kunderne i møde. ”Det kan få enorm betydning for konkurrencen i markedet”, vurderer Sebastian Gullak, CEO for Atcore.

    læs mere
  • 23. apr 15 Digitalt

    Chat: Nu også med reklamer

    Ny Snaps-teknologi, ej at forveksle med livets eliksir, giver annoncører mulighed for at sætte deres aftryk på de 50 milliarder chat-beskeder, som hver dag fyger frem og tilbage på nettet.

    læs mere
  • 21. apr 15 Digitalt

    Grauballemanden er opdateret

    Et af landets – og verdens - mest berømte moselig, Grauballemanden, er blevet svøbt i nye digitale klæder i regi af Moesgaard Museum. Det digitale bureau DIS/PLAY har eksekveret.

    læs mere
  • 21. apr 15 Digitalt

    Tegnefilm hjælper de små

    Små reklamefilm i form af animationsvideoer på YouTube blevet vældig populære hos især mindre virksomheder. En ungt dansk firma har specialiseret sig i at fremstille disse animationsvideoer: ”De kan noget almindelige reklamefilm ikke kan”, lyder det fra firmaets direktør.

    læs mere
  • 20. apr 15 Digitalt

    Mødre foretrækker mobilen

    Ny undersøgelse viser, at smartphones er britiske mødres foretrukne enhed til at gå på opdagelse på nettet. De bruger nemlig mere end dobbelt så lang tid på deres smartphones end på deres bærbare computer – og tilmed mere tid end på at se tv.

    læs mere
  • 17. apr 15 Digitalt

    Øko-ko hjælper Arla på Twitter

    Twitter er der, hvor meningsdannere mødes, og derfor er koen Sally sendt i marken for mejerigiganten Arla på det sociale medie. Læs her hvorfor.

    læs mere

Sider