Tirsdag 2. september 2014
  • 02. sep 14 Digitalt

    E-mailen er da effektiv

    E-mail marketing lyder måske lidt gammeldags og usexet, men forbrugerne foretrækker at få gode tilbud sendt denne vej.

    læs mere
  • 01. sep 14 Digitalt

    The next 15 years

    Vi fejrer Mindshare DKs 15 års fødselsdag med et dristigt fremkig fra 2014 mod 2029. Vi får “mere af alt”, og digital opleves ikke længere, altså med mindre det er fraværende. Og glem ikke kunstig intelligens, lyder det fra Norm Johnston, Chief Digital Officer,Mindshare Worldwide.

    læs mere
  • 28. aug 14 Digitalt

    Den Blå Avis skrotter papiret

    Vigende oplagstal og fald i annonceomsætning får nu Den Blå Avis til at afvikle den 23 år gamle papirudgave. Med en udvikling, hvor handel på nettet flytter sig fra PC’ere til mobile enheder, er der ingen fremtid i at udgive en trykt avis, lyder begrundelsen.

    læs mere
  • 28. aug 14 Digitalt

    Ad blocking kommer snigende

    En sjettedel af danskerne bruger en eller anden form for ad blocking, viser undersøgelse. ”Marketing er udfordret,” siger Paw Saxgren fra GroupM.

    læs mere
  • 26. aug 14 Digitalt

    Annoncekroner spildes online

    Op mod hver anden bannerannonce bliver ikke set, og det er blot et af de problemer, digitale marketingkampagner lider under, lyder det fra Accenture. ”Mål i real-tid, så får du et retvisende billede af en digital kampagnes effekt,” lyder opfordringen.

    læs mere
  • 25. aug 14 Digitalt

    Politikerne bruger Twitter

    De Radikale tøver for en gangs skyld ikke ved buffeten. Partiet har taget det lille, lynhurtige medie, Twitter, til sig. Dansk Folkeparti er tøvende.

    læs mere

Sider