Søndag 21. september 2014
  • 18. sep 14 Digitalt

    Rejsegigant satser på talenter

    Momondo er i luften med en konkurrence målrettet marketing-studerende verden over, Travellenge. De studerende kan vinde undervisning af de bedste, 5.000 Euro og et internationalt netværk.

    læs mere
  • 18. sep 14 Digitalt

    Hver 2. går hjem og shopper

    Knap hver anden dansker har prøvet at besøge en butik for at prøve eller forhøre sig om et produkt for derefter at gå hjem og handle på nettet. Særligt de unge benytter sig af ”tricket”, viser ny undersøgelse. ”Overraskende mange,” vurderer Per Østergaard Jakobsen.

    læs mere
  • 17. sep 14 Digitalt

    Kan 1:1-kommunikation betale sig?

    Hvis 1:1-kommuniation er så effektiv, hvorfor så nogensinde gøre andet? lyder spørgsmålet i dette blogindlæg fra Magnetix’ strategy director Rasmus Houlind.

    læs mere
  • 17. sep 14 Digitalt

    Danish Digital Award

    DAF er i gang med at skabe grundlaget for en ny hæderspris, Danish Digital Award. Huset Markedsføring er ikke en del af den planlægning, siger bestyrelsen for Huset Markedsføring.

    læs mere
  • 16. sep 14 Digitalt

    Velkommen på forsiden

    Det danske biografsite Kino.dk vil fremover fremhæve brugernes indhold til forsidestof. Målet er at skabe et langt mere involverende og brugerskabt filmunivers - med egen tv-kanal på nettet.

    læs mere
  • 16. sep 14 Digitalt

    Danskere vil rykke e-handlen

    Det danske e-commerce-firma Atosho er godt på vej ud i verden med en teknologi, der er blevet beskrevet som ”et missing link mellem artikel og produkt”. Senest er mediegiganten Bauer Media Group føjet til kundelisten.

    læs mere

Sider