Søndag 23. november 2014
  • 21. nov 14 Digitalt

    Sådan bliver det nye DIA

    Danish Internet Awards (DIA), som Huset Markedsføring og Danske Medier står bag, har fået en grundig overhaling, og nu er den nye struktur fastlagt. Læs her, hvordan den tager sig ud.

    læs mere
  • 21. nov 14 Digitalt

    Digi-stormvejret raser

    De nordiske virksomheder mener selv (56 pct.), de er parate til at favne den brølende digitalisering. Men det er stadig kun 28 pct., der ved, at digitaliseringen er profitabel. 31 pct. ”tror”, den er det.

    læs mere
  • 21. nov 14 Digitalt

    Følg kundernes digitale spor

    Adobe lancerer et nyt værktøj, som udnytter iBeacons til at skabe personlige mobiloplevelser i fysiske butikker med data fra kunders online-interaktioner. Med den nye Digital Content Editor kan marketing måle og administrere kunders online og fysiske adfærdsmønster i én og samme ombæring.

    læs mere
  • 19. nov 14 Digitalt

    SMV’erne i skyen

    Cloud-baserede software-løsninger skaber en smartere og skalerbar løsning, hvilket især kommer SMV’erne til gode, mener Frank Østergaard fra IBM. ”Det koster ikke længere kassen at skabe den rigtige dialog-baserede marketing,” siger han.

    læs mere
  • 18. nov 14 Digitalt

    Patchwork skifter ud i Norge

    Det danske social media-bureau Patchwork har købt sine to norske partnere ud og ansat en ny direktør for den norske del af forretningen.

    læs mere
  • 13. nov 14 Digitalt

    Ansatte bliver ambassadører

    En ny app fra Falcon Social gør medarbejdere til ambassadører for deres arbejdsplads på sociale medier. Medarbejdere leverer langt mere troværdig kommunikation end virksomheder, lyder logikken.

    læs mere

Sider