Onsdag 1. april 2015
  • 31. mar 15 Digitalt

    Cookies hæmmer mobilannoncer

    Cookies er den gennemgående valuta, når man skal måle og optimere inden for digitale kampagner. Men det er en forældet måleform, der bl.a. ikke giver det sandfærdige billede af mobilannoceringens muligheder, lyder det bl.a. fra Carats Digital Director i denne klumme.

    læs mere
  • 31. mar 15 Digitalt

    Facebook hædrer dansk indsats

    Danske World Animal Protection søsatte i efteråret en fundraising-kampagne på Facebook. Det gik så godt, at verdens største sociale medie i dag har udnævnt det til den første danske ”Success Story” blandt NGO’er. Advice eksekverede.

    læs mere
  • 30. mar 15 Digitalt

    Coke: Nu med sød musik

    Coca-Cola fortsætter fejringen af 100 året for den ikoniske Coke-flaske og lancerer en ny digital-kampagne, der opfordrer brugere på online-bazaren Trendsales til at sende såkaldte musik-kys til deres nærmeste, som herefter modtager en kærlig musikhilsen ved at scanne en af Coca-Colas flasker.

    læs mere
  • 27. mar 15 Digitalt

    DIA15: Mod internationale højder

    Med knap 400 indsendte arbejder til Danish Internet Award, var det enorme mængder præsentationer, DIA-juryen skulle tage stilling til før shortlisten lå klar.

    læs mere
  • 27. mar 15 Digitalt

    Analog service holder stadig

    Nogle tror fejlagtigt, at analog service i 2015 blot er damage control i en digitaliseret service struktur? Det passer ikke. Vi skal flytte de dyder, den ”ordentlige” analoge kundeservice yder, over i det digitale set-up.

    læs mere
  • 26. mar 15 Digitalt

    Derfor elsker jeg cookies

    Cookies gør mit liv bedre. De giver mig en excellent diskret service Hotel-Ritz style: De hjælper webben til at vise mig netop det, jeg er interesseret i, så jeg slipper for selv at sortere, lyder det i denne klumme.

    læs mere

Sider