Fredag 24. oktober 2014
  • 24. okt 14 Digitalt

    Dansk bureau i verdenselite

    Den globale marketing-konsulentvirksomhed R3 Worldwide har identificeret 40 bureauer verden over, som gør det bedst inden for social media marketing. Et enkelt skandinavisk bureau har fundet vej til listen: danske Patchwork.

    læs mere
  • 24. okt 14 Digitalt

    Digitale tilbud får ja-tak-ordning

    Den digitale tilbudsavis eTilbudsavis står bag ny tilvalgsordning, som giver de danskere, der har “Nej Tak”-skilt på postkassen mulighed for at modtage deres foretrukne reklamer.

    læs mere
  • 23. okt 14 Digitalt

    Digitalbureau og Wired i alliance

    Det digitale bureau Valtech har et indgået tre-årigt samarbejde med Wired Magazine. Det omfatter retail-events, hvor detailhandlere, marketingfolk, annoncører, og andet godtfolk mødes for at diskutere fremtidens detailhandel.

    læs mere
  • 23. okt 14 Digitalt

    Ny digital måling på vej

    Adobe og Nielsen har indgået en alliance om at måle markedsføring på tværs af digitale enheder. Resultatet bliver udrullet i begyndelsen af 2015. "En milepæl", lyder det fra mediebureauer.

    læs mere
  • 23. okt 14 Digitalt

    App skal gøre flytning til en leg

    Nykredit og DONG vil gøre livet lettere for danskerne, når de flytter bolig. Det sker med en app, som det kreative digitale bureau Konstellation står bag. Greener Pastures har programmeret.

    læs mere
  • 22. okt 14 Digitalt

    Audi vælger digitalt bureau

    Audi Danmark satser på at styrke sin digitale tilstedeværelse, og det skal dialog- og webbureauet Magnetix hjælpe med.

    læs mere

Sider