Torsdag 24. juli 2014
  • 09. jul 14 Digitalt

    Findes det ikke på mobilen...

    .... eksisterer det ikke. Det kan være nok så vigtigt at være kreativ og lave flotte hjemmesider, men hvis de ikke tager sig godt ud på mobilen, kan det have stor negativ betydning for danske virksomheder, viser ny undersøgelse fra Google og YouGov.

    læs mere
  • 07. jul 14 Digitalt

    Bank genopliver kult-spil

    Ikano Bank i Sverige har sammen med det prisvindende svenske bureau Volontaire opfundet en ny variant af det tidligere i år meget omtalte mobilspil Flappy Birds. Værsgo at prøve...

    læs mere
  • 04. jul 14 Digitalt

    Nu ruller #happybeertime

    Carlsbergs prisbelønnede danske #happybeertime-kampagne fra Konstellation står over for et internationalt gennembrud: I første omgang rulles det interaktive “happy hour”-koncept ud i Europa og Asien, siger Carlsbergs digitale marketingdirektør, Jens Jermiin.

    læs mere
  • 04. jul 14 Digitalt

    Egmont gik til stålet

    Dansk Reklame Film/ Egmont forelagde allerede for to år siden den digitaliseringsmodel, Københavns Lufthavne har købt ind på nu. Og det er en alvorlig investering, Egmont-koncernen skal skrive under på.

    læs mere
  • 03. jul 14 Digitalt

    TV: Derfor skal du bruge video

    For nylig hyrede videoselskabet 23 Katrine Thielke som Head of Markets. Hun kom til virksomheden med bl.a. tung bureauerfaring fra Advice, hvor hun var Digital Director.

    læs mere
  • 01. jul 14 Digitalt

    Reklamer driver digital vækst

    I 2018 forventes digital af stå for 33 pct. af den samlede reklameomsætning. Det er markant mere end de 17 pct. af forbrugeromsætningen, der sælges via de digitale medier, viser undersøgelse fra PwC af den globale - og den danske - underholdnings- og medieindustri.

    læs mere

Sider