Torsdag 23. oktober 2014
  • 22. okt 14 Digitalt

    Audi vælger digitalt bureau

    Audi Danmark satser på at styrke sin digitale tilstedeværelse, og det skal dialog- og webbureauet Magnetix hjælpe med.

    læs mere
  • 20. okt 14 Digitalt

    Sig du kan li’ mig…

    Alt for mange iler hovedløst ud på de sociale medier. SoMe-eksperten Astrid Haug tager dig i hånden, så du undgår de værste fælder. Vi bringer starten på 1. kapitel af hendes nye bog ”Sig du kan li’ mig.”

    læs mere
  • 20. okt 14 Digitalt

    DIA sluger Danish App Awards

    DIA, Danish Internet Award, som Huset Markedsføring og Danske Medier står bag, integrerer nu Danish App Awards i prisshowet, der hylder årets bedste digitale arbejder.

    læs mere
  • 20. okt 14 Digitalt

    Cookie-regler får det glatte lag

    Danmark har alt for skrappe krav til brugen af cookies. Det er gift for både virksomheder og forbrugere, lyder det fra Dansk Erhverv.

    læs mere
  • 20. okt 14 Digitalt

    Millioner til Momondo

    Den danskbaserede rejsesøgemaskine Momondo får nu tilført kapital i form af en investering på trekvart milliard fra den amerikanske kapitalfond Great Hill Partners. Millionerne skal give Momondo bedre mulighed for at opfylde ambitionen om årligt at fordoble omsætningen til en milliard i 2016. Målet er at blive et af verdens førende rejsebrands.

    læs mere
  • 17. okt 14 Digitalt

    Propeople køber digitalt bureau

    Så sker der noget nyt i den digitale bureaubranche herhjemme: Propeople køber Sitecore-baserede Chainbizz.

    læs mere

Sider