Lørdag 1. november 2014
  • 31. okt 14 Digitalt

    Danske Spil satser på data

    Virksomheder genererer masser af data, som de i den ideelle verden kan styre marketingindsatsen efter, men de færreste formår at omdanne datamasserne til brugbar viden. Danske Spil har taget konsekvensen og opgraderer indsatsen.

    læs mere
  • 31. okt 14 Digitalt

    Hvor blev den gode tone af?

    To ud af tre danske kvinder mener, at stødende indhold ”I nogen grad”, ”I høj grad” eller i ”Meget høj grad” er et problem på sociale medier. Hos mænd savner halvdelen en god tone. Er det nødvendigt med lovgivning?

    læs mere
  • 31. okt 14 Digitalt

    Dansk app hædret af FN

    Den danske app ”Danmarks Verdensarv” er blevet hædret med en pris ved FN’s World Summit on Information Society. Bag udviklingen står den aarhusianske design og softwarevirksomhed Redia.

    læs mere
  • 31. okt 14 Digitalt

    Marketing fortsat alt for opdelt

    Linjerne mellem traditionel og digital markedsføring bliver langsomt mere og mere udvisket, men linjerne er fortsat alt for opdelt, hævder senioranalytiker Andrew Warren-Payne fra analysehuset Econsultancy. Marketing skal åbne op for langt flere A og B-tests, fastslår han.

    læs mere
  • 30. okt 14 Digitalt

    Psst... Sig det videre

    Danske folkeskoleelever skal lære lidt om kommunikations-historien, og til det formål har Experimentarium City lanceret en ”Sig det videre”-app. Den er udviklet af det prisvindende kreative teknologi-bureau Molamil.

    læs mere
  • 29. okt 14 Digitalt

    One night stand eller ægteskab?

    DMA’14: Mange lead genererings og CRM programmer er rene one night stands og fører sjældent til ægteskab, fordi en content strategi ikke er på plads, fortæller Michel Demoor, fra det hollandske bureau Emakina.

    læs mere

Sider