Lørdag 20. september 2014

2013: Mobilens år?

18. dec 12 Digitalt Skrevet af Susanne Ingemann
0

Kun otte procent af de 200 største danske virksomheder har i dag et mobilwebsite, viser ny undersøgelse. Kritisk, lyder det fra konsulenthuset InSilico, som står bag undersøgelsen. Årets Trend-analyser tyder dog på, at viljen er der.

Nu sker det. Nu slår mobilen for alvor igennem som reklamemedie. Sådan har det snart lydt i flere år fra diverse nationale og internationale eksperter, men er det så sket? Njaaa, må svaret nok lyde.

Hvis man spørger det In2Media-ejede konsulenthus InSilico, så ser det i hvert fald ud som om annoncørerne stadig tøver. Forbrugerne er der, men virksomhederne er ikke klar på de mobile platforme – heller ikke de helt store.

En undersøgelse, som konsulenthuset netop har gennemført, viser således, at blandt de 200 førende danske virksomheder - målt på omsætningen - har kun otte procent i dag et mobilwebsite.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.