Lørdag 25. juni 2016

Carl Ras går omnichannel

29. jan 16 Digitalt Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Grossistvirksomheden Carl Ras gentænker den digitale strategi for at sikre kunderne bedre købsoplevelser, fortæller marketingchefen. Omnichannnel er kodeordet, og bureauet Adapt er fødselshjælper.

Kundernes købsadfærd er under forandring, og en overkapacitet af grossister i byggebranchen skaber skarp konkurrence om kunderne herhjemme.

Det har fået en af de største spillere på markedet, Carl Ras, til at skabe endnu højere kundeloyalitet gennem bedre designede købsoplevelser for kunderne med udgangspunkt i en ny omnichannel-strategi udviklet sammen med det digitale bureau Adapt.

Heri indgår, at Carl Ras skal have et præcist kendskab til, hvilke salgskanaler kunderne foretrækker at bruge, når de handler.

Og at virksomheden skal være på forkant og kende kundernes behov, allerede når de træder ind i et af Carl Ras' 13 engroscentre i hele landet, går ind på hjemmesiden eller ringer for at bestille varer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.