Mandag 1. september 2014

Dell åbnede for godte-posen

20. feb 13 Digitalt Skrevet af Jakob M. Larsen
1

It-kæmpen Dell afholdt i går et arrangement i forbindelse med den globale Social Media Week-event, der løber af stablen i København i denne uge. Her løftede it-kæmpen lidt af sløret for dets Social Media-satsning. Ekspert er begejstret.

Relaterede artikler

For første gang nogensinde har danske marketingprofessionelle i denne uge let ved at tage del i Social Media Week (SMW)-fænomenet, da eventen fra den 18. til den 22. februar foregår i København.

På programmet er flere end 50 arrangementer, hvor over 100 talere vil bidrage med deres viden om den sociale verden i en digital tidsalder rundt omkring i hovedstaden.

SMW er et globalt event, som finder sted to gange om året, og i disse dage foregår denne således sideløbende i byer som Paris, Lagos, Hamborg, Miami, New York, Milano, Singapore, Washington DC og Tokyo.  Og altså København.

Eventen er for længst sparket i gang, bl.a. med en noget alternativ battle-tilgang på Toldboden i København mandag aften.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.