Torsdag 23. oktober 2014

Endnu en FWA til Heyday

18. feb 13 Digitalt Skrevet af Susanne Ingemann
0

Det digitale bureau har vundet FWA’s Mobile of the Day-pris for sit arbejde med det danske mode brand Libertine-Libertines webshop. Det er anden gang på få uger, at sitet vinder international anerkendelse.

Relaterede artikler

”Vi gør ellers normalt ikke så meget i at sende ind til prisuddelinger, men det kan da godt være, vi skal være lidt mere aktive på den front. Det her kan man da i hvert fald godt vænne sig til.”

Sådan sagde Anders Lorentz - strategisk direktør og partner i det digitale Aarhus-bureau Heyday - til markedsforing.dk i maj sidste år, da bureauet vandt sin første FWA-pris for design og udvikling af mobilsitet m.veromoda.com

Siden har bureauet så tilsyneladende gjort noget ved det der med at sende ind, for netop i dag kan Anders Lorentz og hans kolleger glæde sig over endnu en FWA-pris.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.