Fredag 29. august 2014

Her er 10 Social Media-trends

14. feb 13 Digitalt Skrevet af Christian W. Larsen
0

Social media-investeringer er kommet for at blive, og meget tyder på, at den varme luft om de nye medier forsvinder – eller tyndes gevaldigt ud. Mikkel Nybo fra det sociale marketing bureau Content kigger ind i 2013.

Så er det på tide at lægge 2012 bag sig og se fremad.

Året bød ellers på mange nye tiltag indenfor marketing-verdenen: Facebook rundede 1 milliard brugere, ca. det samme antal visninger som en vis sydkoreaner fik med sin uimodståelige Gangnam Style – et synligt bevis på, hvor tæt forbundet vores lille verden er.

Pinterest fik for alvor etableret sig og blev på kort tid et meget konkret bevis på, at de sociale platforme kan ”flytte varer”.

2013 var også året, hvor LinkedIn vågnede op og indså, at de blev nødt til at skabe nye funktionaliteter og fordele for brugerne, hvis de skulle undgå en gravsten med påskriften ”her hviler verdens største (passive) CV-database”.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.