Søndag 26. oktober 2014

Nicher, Twitter & Mobile

12. jun 12 Digitalt Skrevet af Christian W. Larsen
0

MARKEDSFØRINGSDAGEN: Fremtiden bliver endnu mere niche-præget. Og Twitter går fra at være en kommunikationsplatform til at blive en videnkilde. Endelig: Er du ikke mobile, er du død, spås det.

Digitaliseringen var udgangspunktet for Markedsføringsdagen, og Christiane Vejlø, Tine Thygesen, Morten Wagner og Martin Bjergegaard var det nydelige panel, der blev udspurgt af Tim Frank Andersen. Konklusionen, malet med den brede pensel, lød: Nicher vil leve, er du ikke på Twitter, er du død, og er du ikke mobile, er du også død.

Det kan ikke overraske, når Wagner, Thygesen og Bjergegaard alle lever godt af at spotte de nicher og trends, der åbner for forbrugernes pengekister, mens Vejlø brokker sig over de virksomheder, der ikke forstår netop de budskaber.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.