Søndag 20. april 2014

Søgefelt

Vil du klædes bedre på digitalt?

23. nov 12 Digitalt Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Hvordan holder en virksomhed – eller et brand – styr på det mylder af kontaktpunkter – eller touchpoints – der opstår i kølvandet på den mobile og sociale medie-revolution? Ekspert kommer på dansk visit, og han har en række gode råd med i bagagen.

Nettet har vendt op og ned på mangt og meget, siden udviklingen rigtig tog fart i slutningen af 1990’erne.

Det gælder naturligvis også i bureaubranchen, hvor den digitale udvikling eksempelvis har øget antallet af kontaktpunkter – eller touchpoints - dramatisk.

Det er sket i takt med, at kunderne i stigende grad stifter bekendtskab med myriader af brands online, hvad enten det så foregår via sociale medier, apps eller mere ”traditionelle” digitale medier via pc’er, mobiltelefoner eller andre apparater med netadgang.

"First impressions last"

Som alle ved, så glemmer man aldrig sit første møde med en person, et brand, eller hvad det nu kan være. Bl.a. derfor bliver håndteringen af disse mange konktaktpunkter endnu vigtigere fremover.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.