Lørdag 1. november 2014
  • 31. okt 14 International

    Skatere promoverer lufthavn

    Helsinki lufthavn og flyselskabet Finnair samlede fornylig en flok unge skatere fra Øst og Vest - heriblandt en dansker - og lod dem udfolde sig rundt om i lufthavnen. Mål: at kommunikere Helsinki som det hurtigste hub for rejsende mellem Europa og Asien. Se film om eventen her.

    læs mere
  • 29. okt 14 International

    Rå idéer og slebne diamanter?

    Den store idé til en kampagne er som slebne diamanter. Det fremstår sløret og mat til at begynde med, men via dygtigt håndværk skinner den så smukt, at den er værdig til at forskønne en vidunderlig kvinde.

    læs mere
  • 29. okt 14 International

    Make skovler designpriser ind

    Det danske brandingbureau Make har netop vundet to priser og en såkaldt ”Special Mention” ved den prestigefulde tyske prisuddeling German Design Award 2015. Og det er ikke første gang de tre vinder-cases har tiltrukket sig international opmærksomhed på designfronten.

    læs mere
  • 29. okt 14 International

    God moral kan blive til profit

    DMA'14: 87 pct. af forbrugerne foretrækker virksomheder, der gør noget godt. 90 pct. er parate til at boykotte firmaer, hvis de gør noget dårligt. Magic Johnson og Ben & Jerrys ved det, og deres forretning er bygget op om ansvarlighed.

    læs mere
  • 29. okt 14 International

    Eksklusiv mobil insider

    DMA'14: Mere end 50% af direktørerne læser e-mail nyhedsbreve på mobilen. Men grafik og kodning er ofte årsagen til, at hele 98 pct. af alle besøgende på landing pages ikke konverteres til kunder.

    læs mere
  • 28. okt 14 International

    Gratis top content – 36 timer

    DMA 2014: Hvad skal der stå i emnelinjen, når du sender dit nyhedsbrev? Tja, lige nu skal der i hvert fald ikke stå ”urgent”. Men ”gratis” og ”eksklusivt” er gode bud. Overskriften på denne artikel scorer 96 ud af 100 point.

    læs mere

Sider