Onsdag 6. maj 2015
  • 05. maj 15 International

    Saatchi printer med HIV-blod

    For at skabe opmærksomhed omkring kampen mod AIDS har det østrigske livsstilsmagasin Vangardist Magazine udsendt en særudgave af bladet. Det er printet med HIV-inficeret blod - og kampagne-sloganet lyder: ”The issue is in your hands”. Saatchi & Saatchi i Schweiz står bag.

    læs mere
  • 05. maj 15 International

    Carlsbergs reklameparodi hitter

    Carlsberg var et af de brands, der var hurtige med parodi-pistolen, da de britiske reklame-myndigheder i sidste uge forbød en outdoor fra net-butikken Protein World. Carlsberg-parodien, som reklamebureauet Fold7 står bag, er hurtigt blevet et hit - og hos Protein World klager man ikke over salgstallene.

    læs mere
  • 05. maj 15 International

    Mad Men løfter McCann

    Reklamebureauet McCann har udnyttet sin medvirken i tv-serien Mad Men til at øge bureauets omtale på sociale medier. Den seneste måned har det 113 år gamle bureau oplevet en fremgang på 46 pct. i omtale på sociale medier.

    læs mere
  • 29. apr 15 International

    WPP/comScore-alliance i luften

    Internet-analysefirmaet comScore og det WPP-ejede Kantar Media tager hul på strategisk samarbejde og lancerer første fælles tiltag på det spanske marked, som bliver ”pilot-marked” for en ny avanceret cross-media forbrugermåling.

    læs mere
  • 28. apr 15 International

    Kia rykker på sociale medier

    Med en ny social media-diagnosticering har det koreanske bil-brand Kia mere end fordoblet niveauet for positive interaktioner og har i samme ombæring halveret omkostningerne til betalt indhold.

    læs mere
  • 28. apr 15 International

    P&G sparer 3 mia. på bureauer

    Den enorme FMCG-kæde Procter & Gamble agter at spare op mod 3 mia. kr. på udgifterne til bureauer. Og de regner med at få bedre og mere effektive budskaber ud af øvelsen.

    læs mere

Sider