Tirsdag 31. marts 2015
  • 20. mar 15 International

    IKEA: Nu med parterapi

    En af de mere fjerne IKEA-afdelinger - set med vestlige øjne - har sammen med sit reklamebureau BBH gennem det senest års tid beriget verden med et par finurlige reklamer. Her er en til.

    læs mere
  • 20. mar 15 International

    Matas-brand i europæisk elite

    Materialist-kæden bliver kun overgået af den britiske detailkæde John Lewis i en omfattende omdømmeundersøgelse, der omfatter en perlerække af Europas stærkeste detailvirksomheder.

    læs mere
  • 18. mar 15 International

    Volvo hylder frisk luft

    En kampagne for Volvo XC90 sætter fokus på bevaring af "frisk luft", såvel i det fri som bag rettet af den store firehjulstrækker. I samarbejde med Grey London og danskeme Jonas Roth og Rasmus Smith Bech har det svenske bilmærke fået udviklet en inhalator med svensk luft - ej at forveksle med varm luft.

    læs mere
  • 16. mar 15 International

    Genoplev Drapers Kodak-øjeblik

    TV-netværket AMC lancerer endnu en kampagne for afslutningen på Mad Men, hvor en Facebook-app genopliver en af tv-seriens legendariske scener.

    læs mere
  • 16. mar 15 International

    Popikon boycotter modebrand

    Den britiske sanger og komponist Sir Elton John er ikke helt tilfreds med de to herrer bag modebrandet Dolce & Gabbana. De har nemlig udtalt, at de eneste ”rigtige familier er traditionelle familier”, og det huer ikke den adlede homoseksuelle popstjerne, som nu vil boycotte brandet.

    læs mere
  • 12. mar 15 International

    Adidas vælger nyt bureau

    Sportsgiganten Adidas vil øge sin marketingindsats og har i samme forbindelse valgt nyt globalt kreativt bureau for sine Sports Performance-serier. Valget er faldet på reklamebureauet 72andSunny, som også Carlsberg-gruppen netop har valgt.

    læs mere

Sider