Lørdag 30. august 2014
  • 26. aug 14 International

    Emmy til julekampagne

    Apples reklamefilm “Misunderstood” blev i går hædret med en Emmy for bedste reklamefilm. En film som er instrueret af instruktøren Lance Acord i samarbejde med TBWA / Media Arts Lab.

    læs mere
  • 26. aug 14 International

    Brug for et sted at bo?

    IKEA står bag ny kampagne, hvor det via boligudlejningsportalen Airbnb er muligt at booke en overnatning i en af kædens australske varehuse. Kampagnen er udviklet i samarbejde med bureauet Monkeys.

    læs mere
  • 25. aug 14 International

    Dansker bag ny Ford-reklame

    Den danske instruktør Nicolas Winding Refn har dirigeret rundt med Hollywood-stjernen Matthew McConaughey i en ny reklamefilm for bil-giganten Ford Motor Company. Håbet er, at skuespilleren kan lokke nye og yngre forbrugere over til Fords luksusserie, Lincoln. Se trailer for filmen her.

    læs mere
  • 25. aug 14 International

    Iskold udfordring tænder brands

    Samsung udfordrer i ny kampagne konkurrenterne Apple, HTC og Microsoft til en “Ice Bucket Challenge”. Er det inden for skiven?

    læs mere
  • 22. aug 14 International

    Har advertorials en fremtid?

    Er det muligt at holde uafhængig journalistik og reklame adskilt? Spørgsmålet tog den amerikanske talkshow-vært John Oliver under særdeles kærlig behandling for nylig. Se indslaget her.

    læs mere
  • 21. aug 14 International

    Grimme gulerødder er bedst

    Den franske supermarkedskæde Intermarché har over sommeren haft kæmpesucces med at indkøbe, promovere og sælge ”grimme” frugter og grøntsager til forbrugerne. Bl.a. for at mindske madspild. Herhjemme rører også Føtex på sig med et madspils-initiativ.

    læs mere

Sider