Torsdag 23. oktober 2014
  • 22. okt 14 International

    IKEA: Nu som gyser-klassiker

    Halloween nærmer sig, og i Singapore har IKEA fundet sin helt egen måde at markere dét på.

    læs mere
  • 21. okt 14 International

    Ingen grund til at klynke

    Den globale ad spend er vokset med 42 pct. de seneste 10 år. Og det er stadig tv, der spiser den største del af mediebudgetterne (40,8 pct.). Dagblade og magasiner har stort set tabt halvdelen af annonceindtægterne.

    læs mere
  • 17. okt 14 International

    Reklame bag 500 biluheld

    En rullende outdoor-reklame fra et russisk reklamebureau, der ville demonstrere et nyt reklamemedie, har kostet flere hundrede biluheld i Moskva. Bureauet erstatter skaderne.

    læs mere
  • 17. okt 14 International

    Er det nu klogt, McDonald’s?

    Burgergiganten vil udstyre samtlige sine restauranter i USA med egen Facebook-side og egen Twitterprofil. Målet er at tale med kunderne i realtid, men en dansk kommunikationsekspert mener, at kæden risikerer at få ”en syngende PR-boomerang lige i nakken”.

    læs mere
  • 15. okt 14 International

    Ny reklamestil: McÅbenhed

    Burgergiganten McDonald’s har sat gang i en gennemsigtigheds-kampagne på det amerikanske marked med titlen ”Our Food. Your Questions”. Målet er især at tale til det kritiske ”Millenial”-segment, og blandt midlerne er kritiske spørgsmål - og en tidligere Mythbusters-stjerne.

    læs mere
  • 13. okt 14 International

    Geder er det nye sort

    Computerfabrikanten Lenovo er lige nu aktuel med en reklamefilm, hvor en ged spiller en vigtig rolle. Det samme gælder det norske mejeri Tine, hvis ged endda kan synge. Eller kan den...? Try/Apt og Bacon står bag sidstnævnte film - se dem begge her.

    læs mere

Sider