Lørdag 25. oktober 2014
  • 24. okt 14 International

    Ny Philips-reklame får kritik

    En reklamefilm fra elektronikgiganten Philips, som blev offentliggjort tidligere på ugen, har vundet to filmpriser allerede inden, den formelt blev offentliggjort i denne uge. Nu kritiseres den for at være plagiat. Men måske er der bare tale om en trend. Se med her.

    læs mere
  • 22. okt 14 International

    IKEA: Nu som gyser-klassiker

    Halloween nærmer sig, og i Singapore har IKEA fundet sin helt egen måde at markere dét på.

    læs mere
  • 21. okt 14 International

    Ingen grund til at klynke

    Den globale ad spend er vokset med 42 pct. de seneste 10 år. Og det er stadig tv, der spiser den største del af mediebudgetterne (40,8 pct.). Dagblade og magasiner har stort set tabt halvdelen af annonceindtægterne.

    læs mere
  • 17. okt 14 International

    Reklame bag 500 biluheld

    En rullende outdoor-reklame fra et russisk reklamebureau, der ville demonstrere et nyt reklamemedie, har kostet flere hundrede biluheld i Moskva. Bureauet erstatter skaderne.

    læs mere
  • 17. okt 14 International

    Er det nu klogt, McDonald’s?

    Burgergiganten vil udstyre samtlige sine restauranter i USA med egen Facebook-side og egen Twitterprofil. Målet er at tale med kunderne i realtid, men en dansk kommunikationsekspert mener, at kæden risikerer at få ”en syngende PR-boomerang lige i nakken”.

    læs mere
  • 15. okt 14 International

    Ny reklamestil: McÅbenhed

    Burgergiganten McDonald’s har sat gang i en gennemsigtigheds-kampagne på det amerikanske marked med titlen ”Our Food. Your Questions”. Målet er især at tale til det kritiske ”Millenial”-segment, og blandt midlerne er kritiske spørgsmål - og en tidligere Mythbusters-stjerne.

    læs mere

Sider