Onsdag 28. januar 2015
  • 27. jan 15 International

    Hvem f... er Betty?

    Den britiske spille-industri har lanceret ny kampagne, der med hjælp fra en omskrivning af det gamle 70’er hit ”Black Betty” skal fremme mere ansvarligt spil. Bag kampagnen står bureauet The Corner.

    læs mere
  • 27. jan 15 International

    Volvo crasher Super Bowl

    Sidste år løb Heineken-brandet Newcastle Brown Ale med store mængder af reklameomtalen ved Super Bowl - uden at smide de mange millioner, det koster at reklamere under kampen. Nu vil Volvo gøre dem kunsten efter.

    læs mere
  • 27. jan 15 International

    Tanter er en formue værd

    Et nyt segment fanger i stigende grad amerikanske virksomheders interesse: Tanter. De er ofte velhavende, de bruger gerne både tid og penge på deres niecer, nevøer og gudbørn - og dem kunne danske virksomheder også med fordel interessere sig mere for, mener to eksperter.

    læs mere
  • 26. jan 15 International

    Dansker bag Super Bowl-spot

    Den danske instruktør Nicolai Fuglsig har instrueret et Super Bowl-spot for Toyota. Spottet skal vises i første ”quarter” af NBC’s nationale udsendelse af NFL-finalen i næste weekend.

    læs mere
  • 21. jan 15 International

    Dove-genbrug til Super Bowl

    Unilever-brandet Dove, som med ”Real Beauty”-kampagnen har fejret den ene award-triumf efter den anden i reklameverdenen, har meldt sig under Super Bowl-fanerne med en film, der med titlen ”Real Strength” skal tale til mændene. Filmen er dog stort set genbrug fra sidste sommer...

    læs mere
  • 21. jan 15 International

    Adidas viser tænder

    Den kontroversielle fodboldspiller Luis Suarez er i skudlinjen i en ny kampagne for Adidas, hvor der slås på, at det ofte er spillets store stjerner, som folk elsker at hade. Bag kampagnen står bureauet Iris.

    læs mere

Sider