Onsdag 1. juli 2015
  • 25. jun 15 International

    Frank J på plakaten i Cannes

    Københavns overborgmester Frank Jensen optræder i en reklame placeret på en af de mest eftertragtede outdoor-placeringer i sydfranske Cannes, der i denne uge danner rammen om VM i reklame. Læs her hvorfor.

    læs mere
  • 25. jun 15 International

    App målretter velgørenhed

    Ny app finder frem til de velgørende sager, du sandsynligvis gerne vil støtte - baseret på de nyhedsartikler, du læser.

    læs mere
  • 24. jun 15 International

    Verdens største plan

    Det er naturligvis Sir John Hegarty, der er udpeget til at skabe verdens mest ambitiøse kampagne, FNs ”the New Global Goals”, som skal kommunikeres på samme tid verden over via en 60 sekunders film.

    læs mere
  • 23. jun 15 International

    Svenskerne kommer, Somersby

    Det svenske cider-brand Rekorderlig er klar med sin første, globale kampagne, og filmen ”Silver Skaters” er...ikke helt almindelig. Saaatchi & Saatchi London står bag. Se filmen her.

    læs mere
  • 19. jun 15 International

    Skåååål - og resten i poolen

    En ny kampagnefilm fra Trygg-Hansa vil med et usædvanligt eksperiment få svenskerne - især mændene - til at tænke sig om en ekstra gang, inden de bader med alkohol i blodet. Filmen er instrueret af danskfødte Lærke Herthoni via Folke Film. PR-bureauet Prime står bag.

    læs mere
  • 16. jun 15 International

    Heineken dropper W+K

    Et meget succesrigt bureau/annoncør-samarbejde afsluttes. Heineken, der i år hædres som årets annoncør ved VM i reklame, dropper Wieden + Kennedy og satser i stedet på flere datterselskaber i Publicis-gruppen.

    læs mere

Sider