Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

  • 11. apr 14 International

    Oreo: Værsgo og hack

    Oreo står bag ny kampagne, som skal få folk til at dele ”Oreo Hacks”, hvor de populære kiks eksempelvis indgår i madlavning. Bag kampagnen står bureauet 360i.

    læs mere
  • 09. apr 14 International

    LEGO igen på fin liste

    En ny måling fra Reputation Institute viser, at den danske legetøjsmester, LEGO, igen i år er på listen over verdens 10 mest respekterede brands. Oven i købte er klods-giganten rykket en enkelt plads op i forhold til i fjor. Og for første gang må to brands dele æren af førstepladsen.

    læs mere
  • 08. apr 14 International

    Nu ruller reklamekronerne

    Det globale reklameforbrug vokser hurtigere end hidtil antaget. ZenithOptimedia forventer således i sin seneste forecast, at det globale reklameforbrug vil vokse med 5,5 procent i 2014, 5,8 procent i 2015 - og med 6,1 procent i 2016. Det er vækstrater, der nærmer sig tiden lige før finanskrisen.

    læs mere
  • 04. apr 14 International

    Vi halter digitalt bagefter

    Forbrugere over hele verden kaster sig i stor stil over den fagre nye virkelighed, hvor digitale og analoge shopping-oplevelser smelter sammen. Men danske forbrugere er skeptiske, viser undersøgelse fra bureauet DigitasLBi.

    læs mere
  • 03. apr 14 International

    Kreativitet afhænger af forskelligheder

    Respekten for håndværket er altafgørende for at skabe profitable kampagner. Kreative teams er således afhængige af multidisciplinære kompetencer for at kunne skabe de kampagner, som leverer de forventede resultater, lyder det fra Lars Samuelsen.

    læs mere
  • 02. apr 14 International

    Rør reklamen - og husk den

    Ny undersøgelse viser, at vi husker reklamerne bedre, hvis vi ”rører ved dem” med fingrene via en touch-skærm, end hvis vi bladrer en elektronisk avis igennem ved hjælp af en mus.

    læs mere

Sider