Tirsdag 25. november 2014
  • 21. nov 14 International

    Bip bip bip bip...

    FREDAGSFILM: En reklame fra den amerikanske industrigigant General Electric vandt i går aftes Film Grand Prix ved det årlige Epica Award-show. Filmen er fra BBDO New York, og det hele begynder...på fødeafdelingen. SE FILMEN HER.

    læs mere
  • 21. nov 14 International

    Er dette en alkohol-reklame?

    Rederiet Stena Line er raget uklar med de norske sundhedsmyndigheder på grund af en reklamekampagne for ”det, du ved nok”...

    læs mere
  • 20. nov 14 International

    VW dropper Super Bowl

    For første gang i fem år har den tyske bil-gigant Volkswagen besluttet sig for ikke at købe reklameplads ved den årlige finale i amerikansk fodbold. VW har ellers hidtil stået for nogle af de mest succesfulde og levedygtige Super Bowl-reklamer.

    læs mere
  • 19. nov 14 International

    Når fantasi bliver til virkelighed

    Spilproducenten Ubisoft står bag ny hæsblæsende viralkampagne, som skal vække interesse for det nye computer- og konsolspil Far Cry 4, hvor dele af spiluniverset bliver overført til virkeligheden.

    læs mere
  • 19. nov 14 International

    Uber-debut i global shitstorm

    Det kontroversielle taxa-koncept Uber, som åbner i Danmark i dag, har en særdeles kendt person siddende som global kommunikations- og branding-ansvarlig. Det har dog ikke forhindret en højt placeret Uber-direktør i at komme temmelig galt af sted forleden...

    læs mere
  • 18. nov 14 International

    Farvel til klokkeværket

    De amerikanske supermarkedskæde Kmart står bag nye julekampagne, der - ikke som først antaget - hylder det klassiske klokkeværk som i fjor, men derimod ”Jingle Bellies”.

    læs mere

Sider