Mandag 8. februar 2016
  • 05. feb 16 International

    Hvem vinder reklame-Bowl?

    OPDATERET: På søndag kæmper Audi, Heinz, Snickers, Budweiser, Doritos, Coca-Cola, Chrysler og alle de andre igen om forbrugernes og seernes opmærksomhed. Se et pluk af årets Super Bowl- reklamefilm her.

    læs mere
  • 29. jan 16 International

    Awardshow negler egne trofæer

    For kort tid siden forsvandt et antal af de yderst eftertragtede ”blyanter”, der uddeles ved det årlige D&AD Awardshow, fra kreative hylder rundt om i hele verden. Også BaconCph blev bestjålet. Men hvorfor? Se med her.

    læs mere
  • 29. jan 16 International

    Så køb dog damen en drink

    Det belgiske øl-brand Stella Artois er sammen med Water.org, som filmstjernen Matt Damon er medstifter af, i luften med kampagnen ”Buy a Lady a Drink”, der skal sætte fokus på verdens knappe vandressourcer. Mother London står bag.

    læs mere
  • 28. jan 16 International

    VW vandt flest kreative priser

    Selv om VW sidste efterår blev sendt til tælling på grund af lidt for ”kreative” software-installationer, kan det tyske bilbrand måske finde trøst i, at den "rigtige" kreativitet har det godt: VW er netop kåret som verdens mest prisbelønnede annoncør i 2015 i The Gunn Report.

    læs mere
  • 27. jan 16 International

    Solen skinner på dansk bureau

    Solbeskyttelses-brandet Piz Buin, der ejes af medicinal- og industri-giganten Johnson & Johnson, er i gang med et større strategiskifte på marketing-fronten. Brandets globale lead-bureau er dansk - og har netop nu et team på ”content shoot” i Costa Rica.

    læs mere
  • 26. jan 16 International

    Danskere skaber film for Ford

    En ny kampagne for Ford UK med titlen ”Unlearn” har betydelige danske fingeraftryk. Det skyldes det københavnske motion design-hus Frame.dk, der har instrueret, designet og animeret alle kampagnens online-film. Se med her.

    læs mere

Sider