Lørdag 20. september 2014
  • 19. sep 14 International

    WPP satser på Content Marketing

    Verdens største bureau-netværk WPP etablerer i samarbejde med ITV og en række filmfolk nyt digitalt filmstudie. Det nye produktionsselskab, Indigenous Media, skal producere og udvikle indhold til nye medieplatforme

    læs mere
  • 19. sep 14 International

    Godt nyt for marketing

    Det ser bedre ud for marketing, end det længe har gjort. Warcs løbende GMI-målinger (General Marketing Index) for Europa passerede målepunktet 60 (60,2), hvilket indikerer, at branchen tror på ”rapid growth”.

    læs mere
  • 16. sep 14 International

    AMV BBDO er bedste bureau

    Det britiske bureau AMV BBDO kan bryste sig af at være det bedste bureau i EMEA. Det viser en ny opgørelse over de mest prisvindende og effektive bureauer i Europa, Mellemøsten og Afrika.

    læs mere
  • 15. sep 14 International

    Analytiker: TDC betalte fair pris

    TDC har været presset på det danske marked, og derfor kan opkøbet af det norske kabel-tv selskab Get AS være en fornuftig vej til at skabe vækst for den danske telekoncern. Prisen på 12,5 milliarder kroner er rimelig.

    læs mere
  • 15. sep 14 International

    Gå nu bare ud og leg

    En Nike-kampagne skal inspirere koreanske børn og unge til at blive mere fysisk aktive og droppe lektielæsningen for en stund. Sædvanen tro er det Wieden + Kennedy, som har eksekveret.

    læs mere
  • 15. sep 14 International

    Det er sjovt at drille Apple

    Apple har lanceret nye reklamefilm med hjælp fra Justin Timberlake og Jimmy Fallon, men det er IKEA’s Apple-drilleri, der er løbet med opmærksomheden på reklamefronten i denne uge.

    læs mere

Sider