Mandag 28. juli 2014

Arla-chef i global reklamejury

19. feb 13 International Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Jan Worre Pedersen fra Arla Foods er udvalgt til årets jury ved ”The Festival of Media Global”, som groft sagt er for mediabureauer, hvad Cannes Lions er for resten af reklamebranchen.

I den femte udgave af Festival of Media Global Awards er der dansk islæt i juryen i skikkelse af Jan Worre Pedersen, der er Senior Director of Marketing Excellence hos Arla Foods.

Festival of Media Global Awards fokuserer på mediebureauer, og bliver af nogle betragtet som den del af reklamebranches svar på Cannes Lions.

Jan Worre Pedersen bliver medlem af en jury, der skal bedømme bidrag fra hele verden i 16 kategorier, heriblandt to nye.

Juryens formand bliver Ben Jankowksi, der er Head of Global Media hos MasterCard, og brands som Avon, Nestlé, AB-Inbev, Colgate-Palmolive, Sonae, Accor, Intel og Unilever.

Dansk succes i fjor

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.