Torsdag 24. juli 2014

B&O slår Jaguar

14. mar 12 International Skrevet af Susanne Ingemann
0

Danske B&O har nogle af de mest engagerede og aktive Facebook-fans. En måling foretaget af den britiske afdeling af iProspect, viser, at Struer-virksomheden slår både Apple, Google, Adidas og Jaguar på ”brand engagement level”.

Et britisk te-mærke - PG Tips - er det eneste brand, der er i stand til at slå danske B&O, når det gælder Facebook-fans’enes ”brand engagement” – altså om fans’ene gider bruge energi på at interagere med brandet på det sociale medie i form af likes, kommentarer, deltagelse i konkurrencer, osv. Det viser en undersøgelse, foretaget af den britiske afdeling af search- og performancespecialisten iProspect.

I målingen lander B&O på en fornem andenplads på ”brand engagement” – foran både Jaguar, Apple, Adidas, Google, Rolex og det berømte voksmuseum Madam Tussauds. Det fortæller nyhedssitet marketingmagazine.co.uk.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.