Onsdag 17. december 2014

"We" not "Me" i 2013

02. jan 13 International Skrevet af Christian W. Larsen
1

Dronningen sagde det i nytårstalen. En bevægelse er i gang, og markedsførerne bør lytte og indrette adfærden efter majestætens råd. ”We” erstatter ”Me”, og der er penge i at forstå og udnytte den tendens.

”We” sammenfatter en tendens, der bliver vigtig at tage til sig i 2013. ”We” er positivitet, det handler om at udvikle, kommunikere og bidrage i fællesskab. Min forretning er din forretning, mener Jan Godsk, dansk Branded Content-ekspert og jurymedlem i den nye kategori, Branded Content & Entertainment, som debuterede ved VM i reklame i Cannes sidste år.

Hvorfor?

– Af indlysende grunde. ”We” indser, at uden hinanden er der ingen forretning. Så ”We” handler om at skabe værdi, vækst og fremdrift i fællesskab. ”We” handler om at involvere målgruppen i sit budskab, i stedet for ”bare” at kommunikere det.

Hvordan?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.