Fredag 18. april 2014

Søgefelt

  • 11. apr 14 Kampagner

    Elkjær på banen for Gl. Dansk

    Gammel Dansk-brandet, der tidligere har allieret sig med Metallica-stjernen Lars Ulrich i en ny kampagne, får nu også opbakning fra det danske fodbold-koryfæ Preben Elkjær.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Vi stoler ikke på brands

    De færreste brands har forbrugernes tillid. Og hvis de forsvandt hen over natten, ville ingen bekymre sig om det. ”De brands, der opnår forbrugernes tillid, har gjort det ved at bygge personlighed ind i brandet”, siger Kasper Ulf Nielsen.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Coke: Nu med regn-kampagne

    Coca-Cola er i luften med en ny kampagne, som skal få smilet frem blandt danskerne på regnvejrsdage. Omdrejningspunktet er et regnvejrs-galleri i Ribe.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Ny Scandlines-kampagne på vej

    Vi bliver passende i det maritime, når færgeselskabet Scandlines på mandag søsætter sit nye reklameunivers med ”Kaptajn Kaspersen” - alias skuespilleren Tommy Kenter - i front. Hjaltelin Stahl har stået ved kampagne-roret. Smugkig på to nye reklamefilm her.

    læs mere
  • 10. apr 14 Kampagner

    SodaStream i ny miljøkampagne

    Sammen med Earth Day Network og skuespilleren Scarlett Johansson er SodaStream gået i luften med en næsten Greenpeace-agtig, global kampagne for at sætte fokus på plastikskrald i verdenshavene. Som en del af kampagnen forsøger parterne at få en fiktiv ferie-ø (af plastaffald) anerkendt som nyt kontinent.

    læs mere
  • 10. apr 14 Kampagner

    Prisregn over Volvo-kampagne

    Volvo Trucks og reklamebureauet Forsman & Bodenfors vandt i går aftes dansk tid nærmest en hær af priser for kampagnen “Live Test Series” - den med Jean-Claude Van Damme - ved den internationale prisuddeling ADC i Miami. Herunder en sjældent uddelt ”Black Cube”.

    læs mere

Sider