Søndag 26. april 2015
  • 24. apr 15 Kampagner

    AFA og Clear Channel ransaget

    Konkurrencemyndighederne i Danmark mistænker de to største spillere på outdoormarkedet, Clear Channel og AFA JCDecaux, for ulovlige prisaftaler. Derfor blev deres kontorer ransaget i tirsdags.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Danskere relancerer Hummel-hit

    To danske bureauer har sammen udviklet en ny kampagne, der skal relancere Hummel-sneakeren Pernfors fra slutningen af 80’erne globalt.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Tuborg fortsætter festival-kampagne

    Tuborg og NorthSide gentager sidste års Music Match-kampagne og udvider det interaktive spil ved at lade publikum spille mod festivalens VIP’s. Bag kampagnen står digitalbureauet Gejst Studio.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    RFA: Her er vinderen

    Reklamebureauet SeLigeMig vandt fredag 2015-udgaven af Reklame For Alvor-konkurrencen med kampagnen ”Få det bedre med Døden”. Kampagnen er kreeret til fordel for organisationen Børn, Unge & Sorg, og her er man særdeles begejstret for kampagnekonceptet.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Stjerner elsker dansk reklame

    Reklamefilmen ”The Unique Connection”, som danske Malling Publications har kreeret for smykkefirmaet Pandora, fortsætter sin sejrsgang på nettet. Lige nu er den verdens mest delte video - og så har et par kendte Hollywood-navne også valgt at dele den på deres Facebook-sider...

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Dyrekort atter et hit

    Dansk Supermarkeds beslutning om at følge op på sidste års kampagnesucces med dyre-samlekort i samarbejde med Animal Planet, kører derudaf. Indtil videre er 55 mio. dyrekort uddelt, hvilket er 15 % mere end på samme tidpunkt i kampagnen i fjor.

    læs mere

Sider