Torsdag 26. februar 2015
  • 26. feb 15 Kampagner

    Tung fan-satsning fra Carlsberg

    Nu sætter bryggerigiganten sammen med reklamebureauet Yellow i bogstaveligste forstand hestekræfter og manpower bag sin kampagne-satsning ”Carlsberg For Fan”. Det sker med en rullende pop-up sportsbar, som i første omgang indtager Odense Stadion på søndag.

    læs mere
  • 26. feb 15 Kampagner

    Et liv uden bøvl

    Energinord vil gøre kundernes liv bøvlfrit. En ny brandplatform, website og kampagne med ”sunde dyder i fokus” skal transformere Energinord fra energiselskab til serviceleverandør. Clienti eksekverer.

    læs mere
  • 26. feb 15 Kampagner

    Reklamefusk sætter ny rekord

    2014 blev året, hvor Forbrugerombudsmanden afsluttede det højeste antal sager om markedsføring nogensinde. Det viser institutionens årsberetningen, som udkommer i dag. Ikke mindst spam, telefonsalg og snyd på nettet har været på dagsordenen.

    læs mere
  • 25. feb 15 Kampagner

    Dansk kampagne i global elite

    Den tidligere multi-prisbelønnede ONLY-kampagne ”The Liberation”, som reklamebureauet UncleGrey har skabt, er for andet år i træk landet på branchemediets Warcs liste over årets 100 bedste kampagner. Førstepladsen indtages af en indiske kampagne.

    læs mere
  • 25. feb 15 Kampagner

    Generøs PR-værdi for mio.

    Anthon Berg-kampagnen ”The Valentine Experiment” er gået verden rundt og har ifølge foreløbige beregninger genereret en PR-værdi på over syv mio. kroner. Dertil kommer en såkaldt ”social action rate” på niveau med kampagner som Spies’ ”Do it for Denmark” og Volvo Trucks’ ”Epic Split”.

    læs mere
  • 25. feb 15 Kampagner

    Bilka på bureaujagt

    Dansk Supermarkeds Bilka-kæde ønsker at skærpe sin profil og har inviteret fire bureauer til at give deres bud på en ny kommunikationsplatform for den danske hypermarkedskæde. Et af dem har dog allerede meldt pas.

    læs mere

Sider