Torsdag 28. april 2016
  • 28. apr 16 Kampagner

    Verdens frækkeste countdown?

    Mens verden venter på årets udgave af Copenhagen Pride i august kan man fornøje sig med en noget aparte nedtælling, som festivalen har oprettet sammen med sex-shoppen Lust - og ikke mindst reklamebureauet UncleGrey.

    læs mere
  • 28. apr 16 Kampagner

    Renault kører på kærlighed

    Danskerne har brug for gode samtaler for at redde parforholdet, hvilket er omdrejningspunktet i ny kampagne for Renault Mégane i Danmark og Sverige, hvor bilen er udstyret med et kærlighedsbarometer. Se med her.

    læs mere
  • 28. apr 16 Kampagner

    Nu kan du gå i biffen i Bilka

    I samarbejde med event- og promotion-bureauet Goodwill Media lægger Bilka-kæden parkeringspladser til Danmarks første landsdækkende Drive-In-Bio. Der er premiere på søndag - og det er gratis.

    læs mere
  • 28. apr 16 Kampagner

    Blodig kampagne i EM-finale

    Kampagnen #GivBlodForBloodborne, som Holm Kommunikation sidste år eksekverede for Sony Playstation Danmark og blodbanken GivBlod, er nomineret til en af PR-branchens fineste internationale priser - en Sabre Awards.

    læs mere
  • 27. apr 16 Kampagner

    Bureau hjælper cement-gigant

    FLSmidth har i 130 år været en stor spiller på cement-markedet globalt. Et dansk bureau har hjulpet med en ny kreativ platform, der har været med til at flytte hele fundamentet for den måde, cement-giganten positionerer og markedsfører sig på.

    læs mere
  • 27. apr 16 Kampagner

    Panama-film er i luften

    Vi lever i en helt absurd verden med fattigdom på den ene side og uendelig rigdom på den anden. Det har DDB Copenhagen skabt en film om på vegne af Mellemfolkeligt Samvirke.

    læs mere

Sider