Courses tabs (CT)

  • Bolia tæt på prestigefuld pris

    Alle shortlister ved Euro Effie Awards 2017 – EM i reklame-effekt – er nu offentliggjort, og danske Bolia og UncleGrey er i år eneste finalister i den svære Long Term-kategori.

    29. juni 2017
  • Nu går der sport i den igen

    Et af danskernes favorit-mærker, Faxe Kondi, holder olympiske lege i sjove lege, og sætter fokus på alles ret til at være bedst til noget. Under sloganet "Når der går sport i den" lægger Faxe Kondi (igen) op til fri leg med et helt univers på Faxekondi.dk.

    29. juni 2017
  • Dansk børnetøj hitter globalt

    Den bare to år gamle børnetøjsplatform Vigga, der leverer økologisk børnetøj fra forbruger til forbruger via et abonnementskoncept, gør sig lige nu bemærket uden for landets grænser. Fornylig var BBC på besøg. Se med her.

    28. juni 2017
  • Rockwool i ny global satsning

    En ny global marketing-aktivitet - #ModernLiving - skal give Rockwool-brandet en aktiv stemme i debatten om bl.a. bæredygtighed og byplanlægning. Kampagnen bygger bl.a. på en anderledes influencer-model og er skabt i samarbejde med Vertic.

    28. juni 2017
  • Kæk kendis skal sælge kosttilskud

    Alexandre Willaume er blikfang i en ny kæk reklamefilm for kosttilskuddet VitaePro, der er spækket med reklameklicheer. Se med her.

    27. juni 2017
  • Help a Dane kampagne vender hjem

    Kræftens Bekæmpelse og TrygFonden lancerede en af årets mest opsigtsvækkende kampagner, da Mikael Bertelsen udsendte en bøn til danskernes foretrukne rejsemål: Hjælp en dansker i solen. &Co var bureauet bag.

    26. juni 2017
  • Thy’sk sommerkalender hitter

    Det smørbare produkt Bakkedal hitter med en sommerkalender, som er bundet op på reklameuniverset "Fra os i Thy". 100.000 danskere har nu deltaget i konkurrencen.

    26. juni 2017
  • Stryhn’s har fået klik i låget

    FREDAGSFILM: Stryhn’s er klar med opfølgeren til ”Skurvognen”, der har gået sin sejrsgang ved prisuddelinger verden over. Den nye film har igen lydeffekter og leverpostejshumor i centrum, men denne gang stilles der skarpt på brandets nye emballagedesign. SE MED HER

    23. juni 2017
  • Teater i 10.000 meters højde

    Icelandair har sendt kabinepersonalet på teaterskole hos den britiske teatergruppe, Gideon Reeling, så nu kan transatlantiske passagerer godt forberede sig på stewardesse-stand up og andre nye tiltag. 

    23. juni 2017
  • Globalt hit har fået en to’er

    Forsman & Bodenfors-filmen ”Chinese Marriage Market Takeover” for hudpleje-brandet SK-II lagde sidste år verden – og en del internationale awardshows – ned. Nu er efterfølgeren med titlen ”The Expiry Date” i luften.

    22. juni 2017
  • Du skal gøre dine kunder til fans

    Den digitale transformation sender flere chokbølger gennem mediernes reklameunderstøttede forretningsmodeller i de kommende år. Mere brug af Direct Marketing og fokus på kundeoplevelser – der skaber loyale fans – kan generere ny omsætning i stedet, spår PwC i ny rapport.

    22. juni 2017
  • Nu handler det om øjeblikket

    Lad dig ikke forføre af alle de nye smarte gadgets, tjenester og marketing-muligheder, den digitale transformation byder på. Det handler ”blot” om at fange forbrugerne digtalt i de øjeblikke, hvor de er klar til dialog, lyder rådet til marketingchefen.

    22. juni 2017
  • SF og Bolia i europæisk elite

    SF´s kække outdoor-kampagne Trump-bussen er blandt de få, der er med i finalen ved årets Euro Effie Awards, hvor Europas mest effektive kampagner hædres. Også Bolia er med. I begge tilfælde er UncleGrey bureauet bag.

    21. juni 2017
  • Forsvars-kampagne ramte plet

    På godt to år har rekrutteringsindsatsen over for en svært tilgængelig målgruppe sikret Forsvaret tæt på en fordobling af antallet af ansøgere til de nye officersuddannelser. Bag den effektive kommunikation står Ogilvy og MediaCom.

    21. juni 2017
  • Camping-brand hitter med kampagne

    Camping-brandet Vacansoleil  boostede salget betydeligt i kølvandet på en kampagne, der kombinerede TV, digital outdoor og sociale medier, og nu gentages succesen. Faber x Bækdal er bureauet bag.

    21. juni 2017
  • Alle kan sælge til kineserne

    Kvalitetsbevidste kinesere elsker nordiske brands, men man behøver ikke være Pandora eller Lego for at markedsføre og sælge sine varer online i Riget i Midten. Det sørger danske Ehubnordic for.

    21. juni 2017
  • Hospitalsklovne vælger bureau

    Danske Hospitalsklovne, der spreder glæde blandt børn på landets hospitaler, har vokseværk. Og efter nogle ekspansive år er de nu ude med en ny kampagne forud for deres ”Spred Glæde dag 2017”. Kommunikationsbureauet København er bureauet bag. 

    20. juni 2017
  • Så kom marketing på dagsordenen

    En velbesøgt debat om den kommercielle kommunikations bidrag til Danmarks vækst vakte fredag opsigt ved Folkemødet på Bornholm.

    19. juni 2017
  • Så er det her: Fadølspartiet

    Salget af fadøl falder, og problemerne tårner sig op. Der må handles. Før det er for sent. Derfor har stærke kræfter nu stiftet et nyt parti – Fadølspartiet – i samarbejde med Wibroe Duckert & Partners. Se partiets opråb til det danske folk her.

    16. juni 2017
  • Find nu din indre Spies…

    Spies Rejser er i luften med en ny content-kampagne, hvor Emil Thorup jager sin ”indre Spies”. Agenda Group er bureauet bag den interessante kampagne, som Marvin Entertainment har produceret den tilknyttede webisode til.

    16. juni 2017