Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Lukas G-film vækker kæmpe-opsigt

    YouSee har fået stor eksponering med et surprise-reklamestunt for en koncert med bl.a. den danske verdens-stjerne Lukas Graham. Bag filmen står et prisbelønnet bureau med blot tre år på bagen.

    25. august 2016
  • Det er ikke for børn

    I en ny kampagne for Red Barnet læser Nikolaj Lie Kaas og Christopher hver sin børnehistorie op, der bestemt ikke er for børn. Ogilvy Danmark står for idé og manuskript. Se med her.

    25. august 2016
  • Var OL pengene værd?

    Kan det betale sig at være OL-sponsor? Det afhænger af forventningerne, men generelt får olympiske topsponsorer mere ud af et OL end guerilla-virksomhederne, viser Infomedias seneste analyse.

    25. august 2016
  • Hvem er bedst til fundraising?

    Folkekirkens Nødhjælp har med tre ud af otte nominerede kampagner sat det lange ben foran i kampen om at blive kåret som årets bedste fundraising-kampagne. Prisen uddeles i to kategorier - seks organisationer er med i slutspurten.

    25. august 2016
  • Tre digi-virksomheder bliver til én

    To digitale annoncevirksomheder, danske Digidee og dansk/finske Twomoon Digital, fusionerer med den finske virksomhed Relevant.

    24. august 2016
  • Dansk B2B-bureau i toppen

    Klausen + Partners sætter et meget tungt aftryk på B2B Awards i London. Det er første gang, et dansk bureau nomineres seks gange til finalen i det, der populært kaldes for EM i B2B-marketing.

    24. august 2016
  • Reklamer går oftest galt i byen

    Der er behov for helt andre måder at skabe relationer mellem forbrugere og brands, mener Thomas Kolster. ”Den nye økonomi kræver noget helt andet af brands, siger KoAnn Skrzyniarz, stifter af Sustainable Brands

    24. august 2016
  • Outdoor-udfordrer i topform

    Dansk Reklame Films outdoor-satsning, Airmagine, kom – i modsætning til konkurrenterne – styrket ud af årets første seks måneder. Muligheden for ”kvalificeret eksponering” er en del af forklaringen.

    24. august 2016
  • Rambukken 2016: Her er shortlisten

    Fire mediabureauer skiller sig med mellem syv og ni finalepladser klart ud på årets Rambuk-shortliste. Og blandt annoncørerne kan ikke færre end 15 glæde sig over mere end en enkelt finaleplads. Se shortlisten her.

    23. august 2016
  • Købmænd glemmer kundeoplevelsen

    Nethandlen vokser og vokser, men detailbranchen formår alligevel ikke at tjene penge på deres webshops. Det viser en analyse fra konsulenthuset Accenture, som mener, at kundeoplevelsen skal tilbage i højsædet.

    23. august 2016