Mandag 24. november 2014
  • 24. nov 14 Kampagner

    PlayStation skal løfte YouSee

    Nyt samarbejde mellem PlayStation og YouSee giver bredbåndskunder, som abonnerer på høje hastigheder, fri adgang til PlayStations online spilunivers.

    læs mere
  • 21. nov 14 Kampagner

    Heineken bliver årets annoncør

    Cannes Lions har udnævnt Heineken til årets ”Creative Marketer of the Year”, når næste års VM i reklame bliver afviklet i Cannes. Anerkendelsen modtages dagen efter, at Heineken modtog Epicas første ”Brand Tribute Award” nogensinde.

    læs mere
  • 21. nov 14 Kampagner

    Vi bruger ikke SoMe

    Nyhedsmedierne har ikke voldsom succes på sociale medier, viser en ny undersøgelse fra RUC. ”Pjat,” siger Jan Christiansen, ”redaktørerne er bare ikke dygtige nok.”

    læs mere
  • 20. nov 14 Kampagner

    PR-Tigeren'14: Her er vinderne

    Den danske PR-branches egen pris, PR Tigeren, er uddelt. Ud af de 42 oprindelige indsendelser var 15 kampagner nomineret - tre af dem er nu kåret som årets bedste. Og vinderne er...

    læs mere
  • 20. nov 14 Kampagner

    Legetøjsgigant i ny reklamestil

    Generation Y, der skabte de sociale medier, har fået børn. Det ændrer fundamentalt måden, virksomheder bør kommunikere med forældre på. Legetøjsgiganten Mattel har taget konsekvensen.

    læs mere
  • 20. nov 14 Kampagner

    Dansk film flyver verden rundt

    Thomas Cook Airlines har sendt en danskproduceret video i luften, som fortæller om selskabets omfattende miljøarbejde, og som i det kommende år vil blive vist for over 17 mio. passagerer. Bag filmen står københavnske Picture This Film. Du kan se filmen her.

    læs mere

Sider