Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Glem ikke Superconsumers

    Godt 10 pct. af forbrugerne inden for en kategori er superconsumers, og de er vigtige, fordi de får kategorien til at vokse. Det kan virksomheder lære en del af, siger Eddie Yoon.

    20. februar 2017
  • Infomedia får kunstig intelligens

    Den hæderkronede klippe-klistre indsamling af informationer hos Infomedia får endnu flere digitale brødre og søstre. Kunstig intelligens og machine learning testes i pilotprojekter.

    20. februar 2017
  • McDonald’s reklame-driller Apple

    FREDAGSFILM: McDonald’s er i luften med en Suction Tube for Reverse Axial Withdrawal, altså et sugerør, der med et solidt glimt i øjet præsenteres på bedste Apple-vis. SE MED HER

    17. februar 2017
  • Royal kræser om rockfans i KBH

    Royal Beer, der i årevis har dyrket ”Tak Rock”-universet, byder i dag op til gratis rockfest i København. Relativt ukendt bureau eksekverer.

    17. februar 2017
  • Er du til silo eller sammenhæng?

    Hold af dine touchpoints, men begær kunderejsen. Og lær at elske jeres Marketing Automation Suite, lyder rådet til alle CX'er fra Per Lobedanz Witthøfft.

    16. februar 2017
  • OMD atter på verdenstoppen

    OMD er for 11. år i træk verdens mest prisvindende mediabureau-netværk, viser den dugfriske The Gunn Report Media 2016. På annoncør-siden vipper Heineken Coca-Cola af tronen.

    16. februar 2017
  • Direct mail et hit for sønderjyder

    Et sønderjysk trykkeri droppede al onlinemarkedsføring i 2016 og satsede i stedet på gode, gammeldags B2B direct mail-kampagner. Det boostede omsætningen med 25 pct., fortæller salgs- og marketingchefen.

    16. februar 2017
  • Mit selviske alter ego

    Jeg er blevet en mere besværlig kunde, og den adfærd, som jeg har udviklet, er foregået i den digitale indkøbssfære. På internettet er jeg ofte den mest utålmodige, verbalt direkte og fortravlede udgave af mig selv. Og det er jeg ikke alene om.

    15. februar 2017
  • Dialogens mange toner

    Kunsten er at få lyttere i stedet for tilhørere. Og læsere i stedet for modtagere, lyder det i dagens klumme.

    15. februar 2017
  • Byggeri-kæmpe rebrander sig selv

    Ajos, der er en del af MT Højgaard-koncernen, er i fuld gang med en større rebranding-proces. Den klares uden bureauhjælp, og fokus er primært rettet mod traditionel markedsføring.

    15. februar 2017