Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Voldborg går viralt for HK

    En ny kampagne fra HK adresserer usikkerheden omkring pensionsalderen. I front står vejr-fænomenet Voldborg - og kampagnen har på blot en uge haft et estimeret organisk reach på over en million. Revolt er bureauet bag.

    17. januar 2017
  • Influencer-kampagne gav pote

    MediaCom har styrket Influencer-kompetencerne, og det har skabt fine resultater for flere kunder. Fx har en kampagne på mediet Musical.ly med stor succes promoveret filmen ”SYNG” for United International Pictures.

    17. januar 2017
  • Reklamer booster BNP

    Der er rigtig mange arbejdspladser og økonomisk gevinst i reklameindustrien og de ringe, den skaber, siger Deloitte i en ny analyse om værdien af reklamer på tværs af EU’s markeder.

    16. januar 2017
  • Behov for en østrogen-revolution

    Online shopping herhjemme er gennemsyret af mænd og maskulin tankegang. Det koster på bundlinjen. Der er brug for en østrogen-revolution, mener den tidligere online marketingchef Jonathan Løw.

    16. januar 2017
  • Er det mon fremtidens reklame?

    FREDAGSFILM: Bureauet Butter lancerer i dag en Virtual Reality-installation for vodkamærket I AM VODKA, som det koster penge at opleve. Målet er bl.a. at gentænke, hvad reklame egenlig er. SE MED HER.

    13. januar 2017
  • Super Bowl i ny reklame-rekord

    Hvis du har 35 millioner kroner til overs på reklamebudgettet, så skulle der være et par enkelte ledige 30 sekunders slots ved dette års udgave af USA’s største sports-event: Super Bowl.

    13. januar 2017
  • Nyt bureau bag camping-kampagne

    Et nyt bureau, der består af erfarne profiler fra Kunde & Co, står bag en ny Vacansoleil-kampagne, der skal få flere danskere til at tage på campingferie. Se med her.

    13. januar 2017
  • Annoncørnetværk har vokseværk

    Danmarks største mediekoncern, Egmont, træder nu ind i Discovery Networks’ annoncørnetværk, der i november havde over én mio. unikke brugere og nu kan se frem til yderligere vækst.

    12. januar 2017
  • Uncle og Canon til tops i 2016

    Den internationale opgørelse over de mest prisvindende bureauer og kampagner - The Big Won - er klar med listerne for 2016 - og på den danske liste er det UncleGrey og Canon, der topper. Se med her.

    12. januar 2017
  • Nyt slogan til Tuborg

    Wibroe, Duckert & Partners har atter rodet med reklamepaletten hos Danmarks største øl-mærke Tuborg. Resultatet er en ny kampagne med et nyt slogan.

    12. januar 2017