Lørdag 28. marts 2015
  • 27. mar 15 Kampagner

    Volvo redder medtrafikanter

    Ny Volvo-kampagne manifesterer endnu engang det svenske bilmærke som klassens duks, når det kommer til sikkerhed. I samarbejde med Grey London og Albedo100 har Volvo fået udviklet sin egen LifePaint-spray, der får cyklister og andet godtfolk til at lyse op i mørke.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    Rynke danser derudaf

    På få dage har den nye reklamevideo for Rynkeby med reklameaben ”Rynke” nået over en million visninger på YouTube. Marketingdirektøren er begejstret.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    IBM til kamp mod madspild

    Et nyt logistiksystem, som kan være med til at reducere madspild, er netop nu ved at blive implementeret hos non-profit foreningen fødevareBanken. Det er IBM Danmark, der er fødselshjælper - og det hele startede med en direktør i praktik...

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    DIA15: Verdensklasse-Craft

    Der er ikke mange andre lande, der kan stille med et så højt niveau på eksekvering, som vi kan i Danmark lige nu, siger Pelle Martin. ”Men der er stor forskel på top og bund”, tilføjer Miriam Plon Sauer.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    Indhold er en god sag

    Muskelsvindfonden har i mere end tre årtier udnyttet content marketing til at opbygge en stærk kommunikations- og indsamlingsenhed. Som content provider har NGO’en formået at udbygge sit økonomiske fundament og udbrede kendskabet til en række humanistiske og handicappolitiske synspunkter.

    læs mere
  • 26. mar 15 Kampagner

    Hvem bruger Content Marketing?

    Det er så hypet, er content (marketing), men gider virksomhederne reelt det? Ja, lyder det fra ”Clever Content” konferencen. 79 pct. af virksomhederne bruger værktøjet, men kun 19 pct. har en dokumenteret strategi for anvendelsen.

    læs mere

Sider