Lørdag 1. november 2014
  • 31. okt 14 Kampagner

    KomPrisen: Her er shortlisten

    Dansk Kommunikationsforenings pris ”KomPrisen” skal snart uddeles, og dommerkomitéen har fundet årets fire finalister. Tre af dem har oplysnings-formål, mens en enkelt - en kampagne fra Microsoft - har kommercielt sigte. Se finalisterne her.

    læs mere
  • 31. okt 14 Kampagner

    Clooney går til kapslerne igen

    I en ny, global kampagne for kapselkaffen Nespresso får den mangeårige brand-ambassadør, skuespilleren George Clooney, selskab af Frankrigs svar på - George Clooney. Filmen ”How Far” er netop offentliggjort på nettet, og hele kampagnen får dansk premiere den 10. november. Se med her.

    læs mere
  • 30. okt 14 Kampagner

    Fra krig til velgørende kunst

    I næste uge lanceres et nyt spil i serien Call of Duty - et af verdens mest solgte computer-krigsspil - og i den forbindelse udstilles et Call of Duty-tematiseret kunstværk i København. Kunstværket vil efterfølgende blive sat på auktion til fordel for et velgørende formål.

    læs mere
  • 30. okt 14 Kampagner

    Dansk nedgang ved VM i direct

    To priser af sølv og to af bronze blev det til for Danmark ved Echo Awards - det uofficielle VM i Direct Marketing. Det er samlet set ikke på højde med de seneste års danske resultater ved samme prisfest, men hos en af vinderne på kundesiden - PFA Pension - vækker bronzeprisen glæde.

    læs mere
  • 30. okt 14 Kampagner

    Nu flyver vi på solenergi

    Klimaet er nu på skoleskemaet og en ny kampagne, ”Styr på klimaet”, med 40.000 plakater om 20 klimaløsninger er derfor på vej til over 600.000 skoleelever over hele landet.

    læs mere
  • 29. okt 14 Kampagner

    S-profil i tvivl om reklameskat

    Socialdemokraternes transportordfører, Rasmus Prehn (S), opfordrer nu til, at den omstridte reklameskat genforhandles, da den koster hundredevis af danske arbejdspladser.

    læs mere

Sider