Torsdag 27. august 2015
  • 27. aug 15 Kampagner

    Nordisk budget til Shoot

    Kvinder går da på casino. Det mener man i hvert fald hos Shoot Happens, der lander en ny kunde, online kasinoet Anna Casino. Kommunikationen er både taktisk, men samtidigt positionerende og altså branding.

    læs mere
  • 27. aug 15 Kampagner

    Værsgo: En seriøus reklamefilm

    Danish Crowns britiske bacon-brand Danepak har givet kendere og elskere af de dejlige griseskiver - og dem er der mange af - mulighed for at melde sig ind i ”The Seriøus Bacon Club”. Lyder det sært? Det er det også.

    læs mere
  • 26. aug 15 Kampagner

    TV 2 er ny True Award-partner

    Producentforeningen og Dansk Annoncørforening har indgået et nyt partnerskab med TV 2 i True Award-regi. Samarbejdet udmønter sig bl.a., at i TV 2 får sin egen pris ved den årlige kåring af de bedste reklamefilm.

    læs mere
  • 26. aug 15 Kampagner

    Guld i kampagne-timing

    Når danske Sara Slott Petersen i eftermiddag løber finale i 400 meter hækkeløb ved VM i Beijing, så hepper de ekstra meget i marketing- og PR-afdelingen hos Bilbasen. Læs her hvorfor.

    læs mere
  • 26. aug 15 Kampagner

    Når logoer rammer kroppen

    Cross-media markedsføring fik en ny dimension hos Muskelsvindfonden, da foreningen via Instagram fik øje på billeder af deres logo – og tagline. Omdannet til tatoveringer. Endnu en sejr til ”klassen frække hund”.

    læs mere
  • 26. aug 15 Kampagner

    Hæder til Smid Tøjet-kampagne

    ”Smid tøjet Danmark”-kampagnen, som TV 2, Røde Kors og COOP stod bag i foråret, er blandt de nominerede partnerskaber til ”CSR Partnership Prize 2015”. I tilgift er kampagnen shortlistet til Fundraisingprisen.

    læs mere

Sider