Fredag 25. april 2014

Søgefelt

  • 24. apr 14 Kampagner

    Lipton Ice Tea vælger Revolt

    Verdens største te-brands kolde variant, Lipton Ice Tea - der ejes af kæmpekoncernen Unilever - har valgt kommunikationshuset Revolt til at booste salget på det danske marked. Hidtil har Royal Unibrev gennem en årrække distribueret Liptons iste i Danmark, men den aftale er nu stoppet.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Europæere skal se ovenlyset

    Det danske bureau Kong står bag en ny europæisk kampagne for vinduesproducenten Velux. Omdrejningspunktet er en stribe reklamefilm produceret i samarbejde med Uitch Iscratch.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Carlsberg i ny global satsning

    I starten af april fortalte Carlsberg-gruppen, at man ville lancere hard lemonade-brandet ”Seth & Riley’s Garage” globalt, og nu er den første kampagne i luften. Den skal køre online samt på tv i 10 lande - herunder Danmark - og bureauet bag har tidligere vundet flere priser med Carlsberg.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Mølle-brand tættere på kunderne

    Ny Wind Dialogue-platform skal skabe tættere relationer mellem Siemens Wind Power og sine kunder. Bag den nye dialog-platform står Logistics.

    læs mere
  • 23. apr 14 Kampagner

    Vild succes med dyre-kort

    Statistisk set ejer stort set alle danskere mellem 0 og 100 år to af de populære dyre-samlekort, som i øjeblikket uddeles, når man handler i Bilka og Føtex. På mindre end fem uger har butikkerne uddelt over 10 mio. kort under kampagnen, som eksperter nu også roser for at kombinere leg og læring.

    læs mere
  • 23. apr 14 Kampagner

    Sportskæde i digitalt partnerskab

    Danmarks største sportsforhandler, Sportmaster, og et af verdens største sociale motionsfællesskaber, Endomondo, går nu sammen i et partnerskab.

    læs mere

Sider