Mandag 30. maj 2016
  • 30. maj 16 Kampagner

    Ulven Peter går reklamevejen

    Signia høreapparater har indledt et samarbejde med den danske rock- og popveteran Peter Belli, som dermed bliver ambassadør for 800.000 danskere, der ligesom han lider af hørenedsættelse. Bureauet Volume står bag.

    læs mere
  • 30. maj 16 Kampagner

    Spies gjorde det igen

    Fredag aften blev der uddelt priser ved Creative Circle Award. Makkerparret Spies og Robert/Boisen & Like-minded blev atter en gang hædret massivt. Se alle vinderne her.

    læs mere
  • 30. maj 16 Kampagner

    Sådan kan reklame også se ud

    I stedet for endnu en traditionel reklameløsning valgte Nescafé i Norden at gå nye veje for at overbevise eventuelle tvivlere blandt forbrugerne om, at pulveret faktisk er 100 procent ægte kaffe. Reputation er bureauet bag.

    læs mere
  • 27. maj 16 Kampagner

    Sportskæde brager ind i DK

    Nordens største kæde inden for sportsartikler, XXL, åbner i dag herhjemme. Lanceringskampagnen omfatter bl.a. af et indstik på 16-sider i landets største dagblade, hvor der slås på lave priser. ”Det gør vi, fordi vi kan”, lyder det fra manden bag milliard-forretningen.

    læs mere
  • 27. maj 16 Kampagner

    Scan babyen i SuperBrugsen

    En pakke fra SuperBrugsen med miljøvenlige produkter rettet mod kommende forældre har fået følgeskab af en film fra Konstellation & Republica. Se med her.

    læs mere
  • 27. maj 16 Kampagner

    Bookmaker går nye reklameveje

    Op til EM lancerer NordicBet en kampagne, der noget utraditionelt for en bookmaker sætter fokus på tab frem for gevinst. "Med kampagnen viser NordicBet, at de tør gå deres egne veje", lyder det fra bureauet bag. Se med her.

    læs mere

Sider