Mandag 28. juli 2014
  • 11. jul 14 Kampagner

    God sommer!

    Markedsførings redaktion går på sommerferie, og det samme gør derfor nyhedsbrevet. Vi vender tilbage med nye historier om marketing, reklame, medier og kommunikation og mandag den 4. august - indtil da ønsker vi alle vore læsere en smuk og solrig sommer.   

    læs mere
  • 11. jul 14 Kampagner

    Cocio indtager England

    FREDAGSFILM: Den populære danske chokolademælk, Cocio, har med sloganet ”Nothing But Great Taste” og en god omgang humor indtaget Storbritannien. Ny reklamefilm fra Cocios globale bureau, DDB i Danmark, er i luften til de tørstige briter. Se den her.

    læs mere
  • 11. jul 14 Kampagner

    Spil fodbold i skyggen

    Cancerfonden - Sveriges svar på Kræftens Bekæmpelse - skabte i juni, op til starten af VM i fodbold, en ganske speciel fodboldbane i Stockholm. Nu er der lavet en lille film om eventen, som havde til formål at lære svenskerne at passe på med for meget sol. Se filmen her.

    læs mere
  • 10. jul 14 Kampagner

    Bibob vil være trendsetter

    Det nytter ikke at kæmpe om danskernes gunst på mobilmarkedet med prisen som eneste våben. I dag skal der andet og mere til, lyder det fra Bibob, som derfor er i fuld gang med at skabe sig en skarp musikprofil. Alene i 2014 er mobilselskabet sponsor på fem sommerfestivaler.

    læs mere
  • 10. jul 14 Kampagner

    Leg bare med Shell, LEGO

    Miljøorganisationen Greenpeace er voldsomt ude med riven over for LEGO i disse dage. Årsag: Den danske legetøjsvirksomheds partnerskab med Shell. Men ifølge den amerikanske reklameblog Adrants er partnerskabet en glimrende ide, som Greenpeace i stedet burde støtte... Læs her hvorfor.

    læs mere
  • 10. jul 14 Kampagner

    Bus bliver til Formel1-racer

    Når nu man har de eksklusive rettigheder til at vise Formel1 i Danmark, så skal det også bruges mere aktivt. Det er rationalet bag den ”Formel1-bus”, der indtager det københavnske bybillede hele sommeren, og som Viasat står bag.

    læs mere

Sider