Onsdag 1. oktober 2014
  • 01. okt 14 Kampagner

    Jysk webshop vinder på service

    Danmarks mest servicemindede virksomheder blev forleden kåret af Brandhouse og YouGov - og interessant nok kunne man kun finde én ren webshop i top 10: Esbjerg-virksomheden NiceHair.dk.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Storbank stormer ind i Danmark

    En af verdens største banker, Santander, rykkede tidligere på året ind på det danske marked for forbrugslån bakket op af en massiv marketingindsats orkestreret af tre bureauer. Nu er over 10 procent af markedet erobret, og det har givet Santander blod på tanden.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Bond kører igen Peugeot

    En ny kampagne for Peugeot 208 GTi er en ”modernisering” af den legendariske 80’er-reklamefilm ”The Bombardier”, der for 30 år siden skulle sælge forgængeren, model 205GTi. Se begge filmene her.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Neye satser digitalt

    Danmarks største kæde for tasker, kufferter og accessoires, Neye, satser mere nu endnu mere digitalt og cross-channel. OROI er leadbureau på opgaven.

    læs mere
  • 30. sep 14 Kampagner

    Millennials vil have action

    Den gamle traver om, at ”det er samfundets skyld” bruges ikke af de 20-34 årige. De vil have, at virksomhederne tager et konkret ansvar, og ikke bare gemmer sig bag fine visioner. Det er her, de vil arbejde.

    læs mere
  • 30. sep 14 Kampagner

    Carlsberg støtter 12. manden

    Carlsberg og DBU opretter en ”Stemningspulje” som et led i det nye officielle partnerskab på DBU Landshold. Her kan landsholdsfans ansøge om midler til stemningsskabende aktiviteter. Ny ”stemningsflaske” rammer butikshylderne i næste uge.

    læs mere

Sider