Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Barnebruds-film går verden rundt

    En kampagnefilm fra BØRNEfonden har ikke blot fået masser af opmærksomhed herhjemme. På lidt over 14 dage er filmen – som Robert/Boisen & Like-minded står bag – også nået verden rundt.

    09. december 2016
  • Boye Spellerbergs søde julesang

    ”Det er et hårdt, men ærligt marked, hvor positioneringen er afgørende. Vi har ramt tonen i samtalen og elegancen i stemmeføringen,” lyder det fra Boye & Spellerberg.

    09. december 2016
  • Nordea dropper Den Korte Avis

    Nordens største bank, Nordea, vil ikke længere annoncere på netmediet Den Korte Avis. ”Den Korte Avis' journalistiske profil passer ikke til Nordea”, forklarer marketingchefen.

    09. december 2016
  • Pletskud fra Digital Copenhagen

    Torsdag d. 10 november var en stor del af den danske marketingbranche – især dem, der interesserer sig for den digitale nutid – samlet i Bella Center i København til årets Digital Copenhagen

    09. december 2016
  • Posten vil have ny Nej-Tak-ordning

    PostNord og Grakom, brancheforening for blandt andet de danske trykkerier, foreslår en ny Nej Tak-ordning, hvor alle husstande skal registrere sig på ny. Trykkeri er ikke imponeret.

    08. december 2016
  • Psst… glem nu ikke radio-reklamer

    Det kan godt være, at radio opfattes som Old School, men der er stadig annonce-spræl i mediet. ”Et glimrende supplement til tv-kampagner eller digitale aktiviteter,” vurderer mediebureauet IUM.

    08. december 2016
  • Smukke Inger med de 60 hatte

    Rødovre Centrum har i år valgt at caste ”rigtige mennesker” til julekataloget, og det er blevet et kæmpehit. Over 4.000 ville være med - 12 blev udvalgt. Og værsgo: Mød Hattesamleren, Naturtalentet og Den Skæggede Skurk.

    08. december 2016
  • Brugen af kundedata halter

    En ny analyse fra Geomatic viser, at alt for mange nordiske B2C-virksomheder ikke udnytter potentialet i kundedata, selv om de betragter kundedata som forretningskritisk.

    08. december 2016
  • Svensk brand satser digitalt i KBH

    For første gang nogensinde har Hästens kørt outdoor-reklamer herhjemme. Valget faldt på de nye digitale skærme i Københavns indre by. Fleksibilitet, relevans og større budskabsforståelse var kodeordene i medievalget.

    07. december 2016
  • Reklamefilm på YouTubes Top 10

    En dansk reklamefilm er for første gang med på YouTubes liste over årets mest populære videoer herhjemme. Æren tilfalder momondo-filmen ”The DNA Journey”, der også er blandt årets mest delte på verdensplan.

    07. december 2016