Lørdag 25. oktober 2014
  • 24. okt 14 Kampagner

    Er det kun PFA, der tør?

    Kan det passe, at pensionsselskabet PFA er de eneste, der har mod og lyst til at stille med et hold til Markedsførings Movember Challenge? Det nægter vi simpelthen at tro på, så nu forlænger vi tilmeldingsfristen. Læs her hvordan I tilmelder jeres team.

    læs mere
  • 24. okt 14 Kampagner

    Genial eller tosse?

    FREDAGSFILM: Svenske Oatly sælger mælke-erstatning produceret af havre. Forsman & Bodenfors sender virksomheden ud i cyberspace med over 20 ”amatør” videoer, der formentlig ender som en global viral succes? SE ET PAR AF DEM HER.

    læs mere
  • 24. okt 14 Kampagner

    Fodbold: 6’eren slår TV3+

    Pendulet svinger, og nu har 6’erens dækning af Premier League flere seere end TV3+. Bag denne lille nyhed ligger en større positioneringskamp mellem MTG/ Viasat og SBS Discovery.

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Tager han ringen på der?

    Air New Zealand er i luften med en ny sikkerhedsvideo, som igen hylder Hobbitten-trilogien. Denne gang er det trilogiens sidste del med titlen ”The Battle of the Five Armies”, der hyldes af luftfartsselskabet, som er kendt for at bruge sine sikkerhedsvideoer som reklame-medier.

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Flyver SAS uden vingerne bær’?

    Den nye SAS-kampagne ”We are travelers” mangler et konkret løfte til kunderne, mener Fireballs digital director, Tobias Høgsberg. Hus forbi, svarer SAS. "Den første film skal vække følelser omkring det at rejse med SAS. Løftet til vore kunder er mere subtilt og kommer tydeligere frem i de øvrige film".

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Klovne går viralt på Facebook

    Danske Hospitalsklovne kan fint hamle op med både Kræftens Bekæmpelse, Røde Kors og Folkekirkens Nødhjælp, når det handler om at komme ud til - og engagere - sine fans på Facebook. På under et døgn nåede et enkelt ”klovne-”opslag forleden ud til næsten en mio. mennesker.

    læs mere

Sider