Torsdag 2. juli 2015
  • 01. jul 15 Kampagner

    Er I klar til NXTGEN?

    De unge bliver stadig sværere at ramme præcist med budskaber, da deres medievaner ikke minder om de lidt ældres, så copy-paste i marketingstrategien er udelukket. Er I klædt godt nok på til den nye generation?

    læs mere
  • 30. jun 15 Kampagner

    TV 2 i digitalt Klovn-fremstød

    TV 2 er i luften med et digitalt univers, der skal være med til at promovere den nye Klovn-film, Klovn Forever. ”Med klovnforever.dk reaktiverer vi Klovn-brandet, og det har resulteret i en ren win-win", lyder det fra TV 2.

    læs mere
  • 30. jun 15 Kampagner

    Er du klar til medie-rollen?

    Slut med fortravlede journalister og tvivlsom annonce-eksponering. Tag fuldt ejerskab af kommunikationen til dine kunder og partnere, lyder rådet i denne klumme.

    læs mere
  • 29. jun 15 Kampagner

    Mere hæder til Uncle og Weber

    BBQ Cultures-casen, som reklamebureauet UncleGrey har kreeret for Weber, har i dag vundet prisen The Cutting Edge Award - en pris der uddeles af uddeles af Adobe og TheFWA i fællesskab.

    læs mere
  • 29. jun 15 Kampagner

    Just-Eat: Nu med ynkelig mand

    Take away-portalen Just-Eat er på vej i luften med et nyt, dansk reklameunivers, som hylder app’en og peger på, at det er alt for langsomt og besværligt at tale i mobil. Især når man er mand og har 40 i feber. Smugkig her.

    læs mere
  • 29. jun 15 Kampagner

    Kæmpebøde til Citroën DK

    Citroën i Danmark har givet forbrugerne utilstrækkelige kreditoplysninger i sin markedsføring af billån. Det udløser nu en bøde på 100.000 kroner til virksomheden.

    læs mere

Sider