Fredag 29. august 2014
  • 28. aug 14 Kampagner

    To marketingfluer med ét smæk

    Det svenske mode-brand Björn Borg præsenterede forleden sin nye kollektion ved et modeshow, som bar præg af, at virksomheden, der er opkaldt efter den gamle tennismester, også er på vej ind i computerspils-branchen.

    læs mere
  • 28. aug 14 Kampagner

    Køb ny Volvo på nettet

    Præcis 1.927 First Edition-eksemplarer af Volvos nye model XC90 kommer til salg i 29 lande - herunder Danmark - i næste uge. Og som noget nyt kan de kun købes på nettet. Det sker som startskud på en ny marketing- og kundeservicestrategi, som bl.a. også omfatter nyt site og en opdatering af logoet.

    læs mere
  • 28. aug 14 Kampagner

    Traditionel marketing drukner

    Kunderne har magten. De reagerer ikke positivt på traditionelle salgsbudskaber, siger den amerikanske content marketing-guru, Marcus Sheridan. Hans budskab er simpelt om end ikke revolutionært: Lyt til dine kunder.

    læs mere
  • 28. aug 14 Kampagner

    Bedste venner - nu på dåse

    Carlsberg aktiverer sit sponsorat af tv-programmet Zulu BFF (Best Friends Forever) på emballagen, så tv-konceptet nu også får sit eget liv ved siden af skærmen.

    læs mere
  • 28. aug 14 Kampagner

    Tuborgfond hylder sofaglæde

    Tuborgfondet sender en opsigtsvækkende sofa, som i første omgang skal pryde Store Torv under Aarhus Festuge ud i verden. Sofaen er en del af projektet ’”The Sofa Experience” som har til formål at bringe mennesker tættere sammen over hele verden.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Hjaltelin i gavehumør

    Tidligere i dag udfordrede Markedsførings chefredaktør, Christian W. Larsen, Steffen Hjaltelin i forbindelse med "ALS Ice Bucket Challenge".

    læs mere

Sider