Onsdag 29. juni 2016
  • 29. jun 16 Kampagner

    CPH satser på influencers

    Københavns Lufthavn vil gerne have bedre fat i de unge, og derfor satser man i stigende grad på content, brand activation og influencer-marketing. Hjaltelin Stahl er bureau-partner på ”Explore More”-projektet - og resultaterne er til at få øje på.

    læs mere
  • 29. jun 16 Kampagner

    Fri mig for award-shows

    De alt for mange awardshows flytter fokus et forkert sted hen. Kreativiteten og idéen for deres eget liv. Vi glemmer den kollektive kultur, vi glemmer ydmygheden, fordi awards fremelsker egoismen, mener bureauveteranen Poul Mikkelsen.

    læs mere
  • 28. jun 16 Kampagner

    Post Danmark skifter farve

    En aktuel kampagne skal fortælle danskerne, at Post Danmark - som er en del af Post Nord - skifter farve fra rød til blå. To dugfriske film, kreeret af Hjaltelin Stahl er i luften, Bacon har produceret og Magnus Millang instrueret.

    læs mere
  • 28. jun 16 Kampagner

    Her er YouSees nye kampagne

    Et massivt kampagne-tryk på flere platforme skal fra i dag slå fast, at brandet TDC Privat forsvinder og bliver til YouSee. Flere bureauer har været involveret i arbejdet - MarCom-direktør Carsten Elmose fortæller her om satsningen.

    læs mere
  • 28. jun 16 Kampagner

    Bar røv med hensigt

    Kræftens Bekæmpelse og TrygFonden og går all-in med indhold, der skal fange de unges interesse og på længere sigt ændre deres adfærd, så de bliver bedre til at passe på deres hud i solen. &Co er bureauet bag.

    læs mere
  • 27. jun 16 Kampagner

    Hold fast i din drøm, kvinde

    Filmen ”Chinese Marriage Market Takeover” for skønheds-brandet SK-II vandt både guld i PR og en af de særlige Glass Lions ved VM i reklame i Cannes. Nu er to’eren i luften - og igen med stærke budskaber. Se med her.

    læs mere

Sider