Onsdag 24. september 2014
  • 23. sep 14 Kampagner

    Er dette True Award-vinderne?

    Hvis man nu lod forbrugernes følelsesmæssige respons bestemme, hvilke fem danske online reklamefilm, der skulle kåres som de bedste ved The True Award, hvem ville så vinde? Det har Be On et godt bud på.

    læs mere
  • 23. sep 14 Kampagner

    Spillefugl indtager landet

    Center for ludomani er i uge 39 og 40 i luften med ny landsdækkende kampagne, der bl.a. kører på tv, og hvor to meter høje spillefugle indtager byrummene. Raffinaderiet har udtænkt idéen.

    læs mere
  • 22. sep 14 Kampagner

    To EM-titler til Jyske Bank

    I fredags blev de årlige europamesterskaber i kommunikation afviklet i Berlin. ”The Digital Communication Awards” uddeles af de europæiske universiteter og de største virksomheder, og endnu engang markerede Jyske Bank sig.

    læs mere
  • 22. sep 14 Kampagner

    Jyderne griber knoglen...

    ...men sjællændere går til tasterne, når ferien skal bestilles. Det viser foreløbige bookingtal for 2014 fra Apollo og Falk Lauritsen. Pudsigt, ja, men det har også betydning for, hvordan selskaberne håndterer deres marketing.

    læs mere
  • 22. sep 14 Kampagner

    Stjerne-rapper i dansk reklame

    Den verdensberømte rapper Snoop Dogg kan fra i dag ses som ny frontfigur for teleselskabet 3, som samtidig har hentet sin populære boston terrier tilbage i reklameblokken. Bureauet bag kampagnen er Co+, og biografaktuelle Niels Arden Oplev har instrueret nye reklamefilm. Se dem her.

    læs mere
  • 22. sep 14 Kampagner

    Nu åbner den kvikke vej

    I fredags blev ”Den kvikke vej” officielt indviet af Københavns Overborgmester Frank Jensen og Transportminister Magnus Heunicke. Bates Y&R er bureauet bag.

    læs mere

Sider