Onsdag 22. oktober 2014
  • 21. okt 14 Kampagner

    Flyselskab med ny strategi

    Mange danskere tror, at flyselskabet Emirates kun er et high end-brand for nålestribede CEO’s og andre rejsende i de øverste velhaverlag, men sådan er det ikke. Ny marketingstrategi skal fjerne misforståelsen.

    læs mere
  • 21. okt 14 Kampagner

    Kulturmøde skal skabe vækst

    Et nyt inspirationsarrangement, KULTUR M, skal komme med gode råd til, hvordan en fusion mellem kultur og kreative erhverv kan udnyttes til at skabe ”kultur-kreativt” indhold. Og dermed vækst i dansk erhvervsliv.

    læs mere
  • 21. okt 14 Kampagner

    Så slap dog lidt af...

    Ny Spies-kampagne lægger - i helt fysisk forstand - små oplevelses-pauser ind danskernes travle hverdagsliv og starter samtidig en konkurrence om at kåre ”Danmarks Travleste”. Kampagnen er udviklet af Agenda Group i samarbejde med Subsero.

    læs mere
  • 20. okt 14 Kampagner

    Giv os bedre reklamefilm, tak

    Der findes alt for mange reklamefilm – uden for de 10 pct. bedste – der ganske enkelt ikke gør noget godt for den virksomhed, de skal gøre noget godt for, siger Otto B. Christiansen, direktør i Dansk Annoncørforening.

    læs mere
  • 20. okt 14 Kampagner

    Lufthavns-parkour giver pote

    Københavns Lufthavne har haft succes med at promovere Tax Free i en kampagne med Facebook som omdrejningspunkt. Bureauet bag er Marvelous.

    læs mere
  • 20. okt 14 Kampagner

    Sir Galahad barberer sig også

    PlayStation Danmark støtter Movember, og denne gang er det ikke kun mennesker af kød og blod, der deltager: Også figuren Sir Gahalad fra spillet ”The Order 1886” - og controlleren til PlayStation 4 - er med.

    læs mere

Sider