Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

12 mio. til marketing-forskning

16. dec 13 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Universiteter og virksomheder får endnu en portion penge til at forske i marketing-praksis. De 12 mio. kr. fra ministeriet skal matches af 12 mio. kr. fra erhvervslivet. ”Den viden, vi får ud af det, breder vi ud til alle interesserede”, siger Per Østergaard.

Rådet for Teknologi og Innovation under Uddannelsesministeriet har netop bevilget 12. mio. kr. til Institut for Marketing & Management på Syddansk Universitet. Derfor kunne man forvente feststemning hos Per Østergaard, leder af instituttet.

– Rolig nu, pengene er ikke en ekstra julegave, der falder ned fra himlen. Pengene gives til forskningsbaserede projekter over en 4-årig periode, og er en forlængelse af et eksisterende bevilling fra 2010, hvor vi fik 14 mio. kr., siger Per Østergaard, lektor, Ph.d..

Men det er da glædeligt, at ministeriet fortsætter støtten?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.