Fredag 1. juli 2016

8 ECHO-awards til Danmark

17. okt 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

DMA2012: 3 sølv, 4 bronze og ikke mindst en særpris blev det til, da årets ECHO Awards blev uddelt ved ”VM i DM” i går.
Se vinderne her.

Danske bureauer levede op til de fine traditioner indenfor Direct Marketing, da årets ECHO Awards blev uddelt i går i Las Vegas.

Det blev til otte priser i alt fordelt på fire bronze, tre sølv samt en særpris. Den gik til Vestas og bureauet Vertic for ”Energy transparency”-kampagnen.

Dermed lever de danske bureauer op til de fornemme resulter ved ”VM i Direct Marketing" (DM), selvom de ikke helt kunne matche prisregnen fra i fjor, hvor især Klausen + Partnere og Novozymes skilte sig særdeles positivt ud. Det blev således til såvel guld som publikumspris for kampagnen "Old Grumpy". I fjor blev det til ni danske priser.

Her følger årets danske metal-modtagere:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.