Mandag 22. december 2014

Adobe tager egen medicin

19. dec 12 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Softwareproducenten gør i seneste kampagne op med myten om, at marketing er det rene gætværk. Under budskabet ”Metrics, not myths” går Adobe planken ud, ved at vise effekten af sin egen kampagne i realtime på nettet.

Adobe er normalt ikke kendt for hverken at provokere eller udvise vovemod, men i sin seneste globale kampagne for Marketing Cloud, forsøger softwaregiganten at aflive myten om, at marketing kun leverer den bløde vare.

Kampagnen gik i luften samtidig med lanceringen af Adobes Marketing Cloud, og budskabet er klart. Marketings strategiske betydning for virksomhedernes bundlinje skal løftes ved i stigende grad at udnytte teknologi og data til at promovere deres brands.

Kampagnen portrætterer digitale marketing-løsninger som værdifulde værktøjer, som afliver den udbredte misforståelse, at marketingfolk ikke har fokus på bundlinje eller ser digital marketing som andet end stort besvær.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.