Nu fortsætter succesen også i udlandet. Det internationale nyhedsmedie Adweek har samlet historien op om den populære danske grovhakkede leverpostej, og lovpriser reklamefilmens blanding af unik humor og anderledes spil på genkendelige stereotyper.

I den 30-sekunder lange film følger man mandlige arbejdere inde i en skurvogn, der får en ubehagelig overraskelse og reagerer på en uventet måde, da de øjner deres grønne frokost. Men som Adweek skriver: ”Liver pâté to the rescue!”

Bureau bag kampagnen er Anew med Mads Duzenius som CEO og Jakob Blom som Kreativ Direktør. Filmen er produceret af M2Film med Peter Harton som instruktør og Jan P som producer. Sounddesign er lavet af Freezone.

Fakta om Stryhn’s

· Grundlagt af Henry Stryhn i 1941.

· Siden 1978 er den daglige ledelse blevet varetaget af Henry Stryhns mellemste datter, Elsebeth Stryhn.

· Hun forlod direktørposten efter 18 år, og trådte til som bestyrelsesformand for Stryhns A/S i 1996.

· Stryhn's blev i 2008 opkøbt af den norske familiekoncern Agra.

· Under Stryhn's paraplyen finder man i øvrigt Graasten Salater og Langlænder.