Tirsdag 22. juli 2014

AEA 2012: Her er de 10 vindere

28. nov 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Umwelt og IUM blev for andet år i træk de store triumfatorer ved Advertising Effectiveness Award og vandt Grand Prix’en. Denne gang for arbejdet med PFA, hvor bl.a. Sofie Gråbøl agerede blikfang. En modig og nødvendig kampagne, lyder det fra juryen. Se alle vinderne her.

Sidste år gik Umwelt og IUM på scenen ved Advertising Effectiveness Award (AEA) for at modtage en Grand Prix for arbejdet med Yellow-kampagnen for Orifarm.

I år gentog parterne kunststykket med AEA Grand Prixen for casen ”PFA – pension er kedeligt”. 

Og det skorter ikke med roser til bureauerne fra AEA-juryen, som mener, at de har formået at gøre noget så umiddelbart usexet som pension til en interessant kampagne, der ikke bare karakteriseres som modig, men også nødvendig.

Det var således også en enig jury, der enstemmigt kårede kampagnen til Grand Prix-vinder.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.