Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

Allan er Vild med vand

11. dec 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

SodaStream vækker i dag annonce-opsigt i landets tabloid-aviser og online med ”Vild med dans”-Allan som blikfang. Dermed genoptages et 40 år gammelt reklame-samarbejde.

SodaStream, der stadig ofte forbindes med storhedstiden i 1980’erne, hvor selskabets maskine var standardudstyr i ethvert hjem med fingeren på pulsen, har en klar målsætning om at bryde ud af det image, og i dag er der måske taget endnu et skridt i den retning.

Det sker via opsigtsvækkende printannoncer og online, hvor fodboldlegenden og ”Vild med dans”-deltageren Allan Simonsen er frontfigur.

Han dansede sig ind i danskernes hjerter og trodsede uge efter uge dommernes lave karakterer og kritik i den tiende sæson af Vild med dans.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.