Torsdag 17. april 2014

Søgefelt

ATP til kamp mod volapyk

18. dec 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Arbejdsmarkedets Tillægspension (ATP) erklærer nu krig mod pensions-volapyk i samarbejde med reklamebureauet Hjaltelin Stahl. Første fremstød sker via den årlige oversigt, der i disse dage havner i over 900.000 danskeres postkasser.

Reklamebureauet Hjaltelin Stahl og Arbejdsmarkedets Tillægspension (ATP) vil gøre op med pensions-volapyk. Det sker bl.a. i en ny kampagne, hvor ambitionen er at gøre det indviklede pensionsstof enkelt.

Første kampagnefremstød – for der kommer flere – sker i et årligt brev til de 903.644 modtagere af ATP-pensionen, der udsendes i disse dage. Her tilbyder ATP at hjælpe med viden og redskaber til at få overblik samt forståelse af pension ved hjælp af ATP’s pensionsguide.

Her vil man blandt andet kunne slå op i ATP’s nye ordbog for pensions-volapyk og se en film om det danske pensionssystem.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.