Fredag 1. august 2014

Bank satser på ”Badehotellet”

08. jan 14 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Arbejdernes Landsbank er ny sponsor for TV 2’s nye dramaserie ”Badehotellet”, som over 1,5 millioner danskere fulgte med i ved premieren. "God eksponering over for bred og vigtig målgruppe", lyder forklaringen.

Hos Danmarks største kommercielle tv-station, TV 2, blev formatet AFP – Advertiser Funded Programming – lidt af et hit i fjor, hvor blandt andre Falck og Galbani kastede sig over den nye annoncemulighed.

Udviklingen fortsætter i år, hvor TV 2’s store dramasatsning, ”Badehotellet”, nu har fået Arbejdernes Landsbank som AFP-partner.

Over 1,5 mio. danskere fulgte med i livet på hotellet i første afsnit af serien, og andet afsnit, der blev sendt på TV 2 i mandags, blev fulgt af over 1,6 mio. seere.

Banken er som udgangspunkt gået ind i partnerskabet som en del af bankens strategi om at støtte dansk kultur.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.