Tirsdag 2. september 2014

Baresso satser på Instagram

17. dec 12 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Baresso oplever i stigende grad, at kunder benytter den sociale medie-tjeneste Instagram til at iscenesætte deres selvfortælling om besøg og oplevelser i kædens kaffebarer. Mediets opbygning virker godt for folk, der er på farten, lyder forklaringen.

 

Baresso lever som bekendt af skænke kaffe ud til folk som er på vej. Derfor oplever kæden i stigende grad, at kunderne uploader flere og flere fotos til Instagram, hvor kunderne gør café-brandet til en del af den positive selvfortælling om dem selv.

I dag er der således mere end 8.292 billeder, som er “tagget” med #baresso, hvor de primære motiver er kaffedrikke og veninder, som hygger med kaffe. Derudover er brandet er blevet “tagget” i flere andre afskygninger

- Tallet lyder ganske højt, lyder det fra Jan Christiansen, som til daglig slår sine folder som “Head of Social hos Bates Y&R, og inden da i tre år, stod i spidsen for Facebook i Danmark.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.