Mandag 27. juni 2016

Barn og lama afslører mobil

16. feb 16 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Samsung er i luften med et 7-dages online-stunt, der i al sin gribende enkelthed går ud på at afsløre den nye Galaxy-model. DDB i Stockholm står bag, og første ”spion” er femårige Tyson. Den næste er...lamaen Kuzco.

Nogle efterlader prototyper på en bar og lader ”tilfældige” personer ”finde” dem. Nogle gejler hele smartphone-verdenen op med ”hemmelige” fotos.

Og atter andre sætter medier og aficionados i globalt selvsving med invitationer til ”afslørings-events” i Kalahari-ørkenen eller på andre eksotiske locations.

Når nye modeller skal lanceres, er intet for stort, men netop i disse dage er Samsung - i samarbejde med reklamebureauet DDB Stockholm - i luften med et lidt anderledes afslørings-stunt.

Kampagnen hedder Seven Days of Unboxing, og ideen er, at lade ”nogen” gå ind i et lukket rum, pakke den nye Galaxy ud - og derefter gå ud og tegne den.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.