Lørdag 19. april 2014

Søgefelt

Bio og web-tv er en god kombi

18. dec 13 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

En undersøgelse af Hi-Fi Klubbens nye kampagneunivers viser, at kombinationen af web-tv og biograf matcher tv-mediets gamle dyder. I hvert fald, når det gælder dækning og frekvens.

I en tid, hvor traditionelt flow tv er udfordret fra flere sider og taber seere, især blandt de yngre målgrupper og dækningen for tv-kampagner falder, søger mediabureauer og annoncører hele tiden efter nye alternativer.

Det har man bl.a. gjort hos Hi-Fi Klubben, hvor man i efteråret blæste til kamp mod alverdens aggregater, som efterhånden er ved at tage livet af gode musikoplevelser med den velkendte og skingre ”dåselyd”.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.