Fredag 31. oktober 2014

Bureau starter 2013 med fin pris

02. jan 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Naked Communications har lagt solidt fra land i 2013, da selskabets ”The Open Song Project”, som er udarbejdet i samarbejde med mobilkæmpen Nokia til lanceringen af et nyt album fra Spleen United, i dag (2. januar) høster international hæder som FWA – ”Site of The Day”.

Nokia og reklamebureauet Naked Communications kan hæve armene i vejret og glæde sig over en god begyndelse på året.

Det skyldes, at de i dag (2. januar) modtager international, digital anerkendelse i form af Favourite Website Awards (FWA)-prisen, ”Site of The Day”.

Hæderen følger i kølvandet på det umage pars lancering af sangen "Hibernation" fra elektro-rockerne Spleen United under navnet ”The Open Song Project”.

Lanceringen udmærker sig ved, at man på sitet kan lave sin egen version af sangen i form af 16 prædefinerede lyd- og billedesekvenser, der som projektnavnet angiver, indbyder til åben leg for fans og nysgerrige sjæle.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.