Torsdag 24. april 2014

Søgefelt

Danske Bank mistede modet

30. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
10

Klumme: Storkapitalen må ikke tale om verdens nød, før nøden er knækket. Tokkenok-tænkning, og misforstået politisk korrekthed.

KLUMME: Det måtte jo ske. Danske Bank skulle have tæsk for en modig kommunikation, og det fik banken.

”Modig” er naturligvis ikke lig ”genial”, det siger jeg ikke, men kommunikationen griber jo fat i en række elementer fra både den globale og lokale hverdag, som vi alle taler om.

Occupy-bevægelsen. De lesbiske. Kvinder til tops. Børnene er med. Fattigdommen, læs nøden og døden, i u-landene. Solenergi. De handicappede. Stenkasterne. Gamification. Den globale opvarmning og et industrielt helvede i Asien.

Et det forkert?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.