Tirsdag 28. juni 2016

Det var jo ikke sådan ment, skat

12. feb 16 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Det danske smykkebrand Pandora er i luften med en seværdig reklamefilm, hvor de sædvanlige Valentines Day-klicheer er bandlyst. Martin Werner har instrueret.

Ro på derude...

Du er helt sikkert ikke den eneste, der kommer galt af sted, når du på søndag vil vise din uendelige kærlighed til dit hjertes udkårne med den helt rigtige gave i forbindelse med Valentines Day.

Sandsynligvis er der rigtig mange – måske flest mænd? – der bitterligt må indse, at de (igen) har ramt helt ved siden af skiven, eller helt glemt dagen, og det har det danske smykkebrand Pandora valgt at tematisere i en seværdig reklamefilm.

Handlingen, der primært består af en stribe skønmøer i alt andet end perlehumør, sker til tonerne af Verdis dejlige ”La Traviata” og har afmeldingen "For those of you who need a second chance".

Filmen er instrueret af Martin Werner, og Bacon har håndteret produktionen.

Se med her:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.