Tirsdag 28. juni 2016

Dine sværeste valg

16. feb 16 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
2

Forsvaret lader potentielle kandidater træffe meget svære valg i den svære to’er, efterfølgeren til sidste års succesrige rekrutteringskampagne. Her står kandidaterne med ”rigtige” valg baseret på ægte dilemmaer. Ogilvy er bureauet bag kampagnen.

Hvornår skal en jagerpilot skyde varselsskud – eller ligefrem skyde et passagerfly med 200 passagerer ned?

Den slags svære beslutninger kan potentielle kandidater til officersuddannelsen prøve kræfter med i den nye kampagne for Forsvarets officersuddannelser, der er skabt af Ogilvy i samarbejde med Forsvaret.

Kampagnen er efterfølgeren på sidste års succes, der skaffede en stor mængde akademiske ansøgere til officersuddannelserne.

Sidste år lykkes det mod alle forventninger at få flere end det ønskede antal ansøgere til de nye officersuddannelser. I år er udfordringen endnu større, da målet er næsten det dobbelte.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.