Lørdag 25. oktober 2014

Dramatisk overraskelse II

25. jan 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

FREDAGSFILM: Sidste år tog et planlagt ”drama” på et fredeligt torv i Belgien hele verden med storm. Nu er bureauet bag, Duval Guillaume, klar med 2’eren. Denne gang går det ud over Holland. Se filmen her.

Relaterede artikler

I april sidste år uploadede det amerikanske tv-netværk TNT Networks en film på YouTube med titlen ”A Dramatic Surprise on a Quiet Square”.

Filmen var et stunt, kreeret af det belgiske reklamebureau Duval Guillaume, med henblik på at introducere tv-netværket på det belgiske marked.

De 1,45 minutters drama blev en gigantisk viral succes og vandt ikke færre end seks løver i fem forskellige kategorier ved VM i reklame, Cannes Lions, i Sydfrankrig i sommer.

Nu er parterne på banen med mere drama – denne gang for at lancere TNT Networks i Holland – og det er så blevet til en 2’er med titlen ”A Dramatic Surprise on an Ice-Cold Day”.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.