Mandag 21. april 2014

Søgefelt

To fans juler for Läkerol

16. dec 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Lakrids-brandet har lagt december måneds content-produktion i hænderne på to unge gymnasieelever fra Silkeborg, som giver den gas med alt fra fyrværkeri og cykler til grineflip og kageopskrifter. Det giver likes og interaktion på Facebook.

På Läkerols Facebook-side finder man i disse jule-tider ikke en traditionel advents- og kalenderlåge-konkurrence. Til gengæld finder man 24 små videoer - fyldt med ideer til og demonstrationer af, hvad man kan bruge den velkendte lakridspastil til. Som is eller te, for eksempel.

Overskriften er ”Läkerjul”, og alt indhold er skabt af to 18-årige gymnasieelever fra Silkeborg, for ægte fans er de bedste ambassadører, mener man hos slik-giganten Cloetta, der ejer Läkerol. Og derfor var der heller ingen tvivl om svaret, da Kristian og Mathias fra Silkeborg ringede med idéen om en web-julekalender til Läkerols Facebook-side.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.