Fredag 28. november 2014

Festival i åben pitch

07. jan 14 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Smukfest i Skanderborg sætter 125.000 kroner på højkant i en ny reklamefilmskonkurrence, hvor vinderindslaget kommer til indgå i markedsføringen af årets festival.

Skanderborg Festivalen står bag en ny reklamefilmskonkurrence, hvor der er sat 100.000 kroner på højkant til det indslag, som får størst gennemslagskraft på Facebook.

Det nye reklamespot er således tiltænkt at skulle indgå i festivalens virale markedsføring og skal desuden kunne afvikles på festivalens øvrige digitale kanaler, som bl.a. tæller YouTube og egen tv-kanal.

Udover 100.000 kroner til vinderen, er der henholdsvis 15.000 og 10.000 kroner til nummer to og tre i konkurrencen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.