Torsdag 23. oktober 2014

Flyvende hamburgerryg

16. nov 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Karakterbogen: Sunrises film ”Duel” for pålægsmærket 3-Stjernet kommer flyvende fra start, viser en ny test fra analyseinstituttet Nielsen. Brandingen er rigtig flot – over gennemsnittet for Karakterbogen – og budskaberne lander, hvor de skal.

Reklamefilmen ”Duel” for pålægsmærket 3-Stjernet, som Markedsføring sammen med analyseinstituttet Nielsen har testet i den seneste udgave af Karakterbogen Online,

lander sikkert i seernes tv-stuer.

Kristian Nørgaard Jensen, der er Director, Customized Research, hos Nielsen Northern Europe, siger i en kommentar til testresultatet:

–Vores test viser et stabilt resultat på tværs af dimensionerne. I virkeligheden er filmens største bedrift, at den klarer sig over middel på alle parametre. Jeg fremhæver dette, ikke i manglen af bedre, men fordi det er svært samtidigt at komme i mål på både Empathy, Persuasion, Impact og Communication. Det gør 3-stjernet, og det kan de være stolte af.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.