Danske Adform, som er en af verdens førende uafhængige ad Tech virksomheder, har fået den eftertragtede Media Rating Counsil (MRC), der bekræfter Adform’s standarder for leverede og synlige annoncevisninger på både display- og videoannoncer. 

– Efter en lang revision er vi begejstrede for at være blevet tildelt denne prestigefyldte akkreditering fra MRC, siger Gustav Mellentin, adm. direktør hos Adform.

– En anerkendelse fra denne førende industri standard er et vigtigt skridt i vores globale ekspansion, da det er en forudsætning at indgå et samarbejde med verdens førende annoncører. Vi er begejstrede for at kunne tilbyde disse akkrediterede data på tværs af vores Ad Server, DSP og DMP.

Det er værktøjet  Adforms Advertiser Edge™, der har opnået hæderen, og efter Adforms mening er det branchens ”eneste komplette og integrerede løsning af Ad Server, DSP og DMP. De akkrediterede målinger deles på tværs af alle platforme”.

– Data-driven marketing er afhængig af data af høj kvalitet og uden sublim data-kvalitet vil selv den bedste algoritme være som en motor, der mangler brændstof. Med MRC-akkrediteringen tilføjer Adform det sidste brik til puslespillet, og viser, at deres produkter og tjenester er drevet af data af højeste kvalitet, vurderer Adform-direktøren.