Juletiden er og bliver en kommerciel fest for virksomheder. Men flere og flere brands køber ind på at skabe en større og dybere fortælling i løbet af året. Storytelling med rigtig god afstand til produkterne.  Alt sammen i forsøget på at rykke højere op på ønskelisten hos forbrugerne og vinde hjerter.

 

Fra like til love

 

Med andre ord handler det for brands om at gå fra like til love. Og hvordan gør man så lige det? Det kan du få svaret på i løbet af de næste fire søndage, hvor vi åbner låger i Markedsførings adventskalender.

 

Vi har allieret os med en af branchens kløgtigste inden for digitale kampagner – nemlig Jesper Laumand, nordisk chef hos medievirksomheden Oath – som med eksempler fra ind- og udland vil give sit bud på, hvordan du får brandenglene til at synge.

Vel at mærke ikke kun i den søde juletid, men året rundt.

Vind en julegave

Og så er der ikke blot én, men hele to julegaver på spil. For udover selve adventskalenderen udlodder vi også to billetter til et af Dansk Markedsførings mange arrangementer, ligesom der er et års medlemskab af Dansk Markedsføring på højkant.

For at deltage i konkurrencen skal du blot tilmelde dig Dansk Markedsførings daglige nyhedsbrev, hvis du da ikke allerede abonnerer på det, og læse med de næste fire uger.

Her gemmer sig nemlig små ledetråde til det konkurrence-spørgsmål, som du skal svare på, når den sidste låge åbnes den 4. søndag i advent.

Fra alle os til alle jer. Glædelig jul, og god fornøjelse.

Du kan åbne den første låge i kalenderen her