Det kan da ikke være rigtigt, at vi har så få kreative, danske talenter med hang til reklamefilm, som folkene bag The True Award, landets fornemme filmpris, antyder.

Der er nemlig indkommet alt, alt for få indstillinger til talentprisen, The True Talent, der er TV 2’s pris, og det kan vi som branche ikke være bekendt.

Tænk på, hvor stærkt danske kreative gør det i ind- og udland. Tænk på, hvordan I hjælper jer selv og branchen ved at sende filmiske arbejder ind til bedømmelse. De bliver I selv og alle andre i branchen jo klogere af.

Vinderen modtager i øvrigt ud over en statuette, også en billet til Cannes Lions 2018, doneret af TV 2:
– Som et ansvarligt og progressivt mediehus ønsker vi at støtte og samarbejde med den kommende generation af kreative talenter i reklamebranchen. Det gør vi ved at involvere os i en række initiativer, som kan styrke, belønne og hylde unge talenter, siger Jacob Fischer-Nielsen, chef for TV 2 Kommercielle Partnerskaber.
– ”The True Talent – TV 2 Prisen” skal for andet år i træk fremhæve de unikke kvaliteter og det store potentiale, som den kreative talentmasse rummer. For jo større kvalitet og kreativitet i kommunikationen, desto større sandsynlighed for effekt.

Det er så sandt, som det er sagt. 
Alle chefer på produktionsselskaber og reklamebureauer kan nu indstille et talent til prisen. Talentet må være max. 30 år, og indstillingen skal motiveres. Det er gratis at indstille et talent.
Deadline er 20. september kl. 12.00.

Læs mere om indstilling her