Torsdag 24. juli 2014

Hvorfor synger de?

11. feb 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
3

Der er sang og musik i reklameblokken som aldrig før. Hos envision – blandt venner kærligt drillende kaldet ”Det syngende Bureau” – ser man en trend: Se en masse syngende eksempler på denne her.

Netop i disse dage går en tv-reklame fra Telenor Erhverv og &Co sin sejrsgang over det ganske land.

Den syngende Mister San, der skal have shippet sko fra Tokyo til Holstebro er det helt store hit, filmen deles på kryds og tværs på nettet, og roserne vælter ind til både bureau og kunde. 

Og det er ikke kun Telenor, der har valgt at lade tonerne tale i reklamerne i den senere tid. (Se en masse gode eksempler under artiken).

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.