Lørdag 23. august 2014

Idiot-kampagne fra Kunde hitter

16. apr 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

En landsdækkende kampagne for fitnesskæden Fresh Fitness med reality-kendisserne Linse og Gustav som ”idiot-blikfang” har bl.a. fået over 80.000 til at se reklamevideoerne på Youtube. Kunde & Co står bag.

Fitness.dk og Fitness World har i flere år domineret det danske fitness-marked, men i de senere måneder er der sket noget, da en ny spiller har meldt sig på banen.

Det drejer som om Fresh Fitness, som har suppleret den danske satsning med en landsdækkende reklamekampagne.

Den er udviklet af bureauet Kunde & Co, som har fået til opdrag at positionere fitnesskæden som et frisk pust og som den lille i ”Davids kamp mod Goliat”.

Fitnesskæden har hidtil etableret seks træningscentre herhjemme, hvoraf størstedelen ligger i København, men ambitionerne er større end det:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.