Torsdag 30. oktober 2014

ILVA crowdsourcer design

02. jan 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Møbelkæden tror på massernes magt og lancerer en designkonkurrence, hvor vinderen udover 50.000 kroner (måske) kan forvente at se sit design blive masseproduceret og markedsført.

For få måneder siden lancerede ILVA selskabets nye pay-off ”Living with style”, og nu forsøger møbelkæden at sætte handling bag ordene med en designkonkurrence.

Ved at tappe ned i massernes kollektive, kreative intelligens håber ILVA at få bud på stilfulde designs til boligen fra designere, arkitekter og formgivere in spe fra hele landet. 

- Vi ser et godt match mellem ILVAs nye position og landets unge designere, der i høj grad er meningsdannere og trendsættere inden for dansk møbeldesign og boligtilbehør. Finder vi det helt rigtige match, så vil vi, i samarbejde med designeren, sætte produktet i produktion og markedsføre det på linje med ILVAs øvrige sortiment, siger Michael Christiansen, administrerende direktør for ILVA.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.