Torsdag 18. september 2014

International hæder til "Bussen"

19. nov 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

En reklamefilm for Midttrafik har de seneste måneder kørt verden rundt, og nu er den blevet kåret til årets bedste virale film ved den internationale Viral Video Award 2012.

Midttrafik lancerede for tre måneder siden en kampagne, der skulle ændre unge danskeres syn på de blå og gule busser, der er lige så velkendte for beboerne i bussernes midtjyske lokalområde, som eksempelvis de gule HT- og Arriva-busser er for københavnerne.

Med humor og brændte dæk viste ”Bussen” sig hurtigt at være en succes. Fra de danske medier spredte filmen sig over nettet, og snart snakkede store dele af bl.a. den internationale marketingverden om noget så eksotisk som Midttrafiks busser.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.