Torsdag 31. juli 2014

Jagten på Ga-Jol visdom

12. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
1

Ny strategi skal børste støvet af Ga-Jol. Unge målgrupper skal også forstå, at der er plads til eftertanke, når man i øvrigt er i gang med ”Tyg lidt på den.”

Det danske vejr er Ga-Jol vejr. Det ved vi alle. Den klassiske Ga-Jol er nemlig blevet en fællesbetegnelse for små pastiller – og ikke navnet på et unikt brand.

Det skal der ændres på med en ny kommunikationsstrategi, der, med udgangspunkt i Ga-Jols arv, skal børste støvet af brandet – og skabe relevans hos moderne pastilbrugere.

Og arven handler også om at fodre danskerne med små eftertænksomme verbale bidder på æskernes låg – i dobbelt forstand give os noget at tygge på i en travl hverdag:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.