Torsdag 23. oktober 2014

Julekatalog – nej tak!

30. nov 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Modsat mange af konkurrenterne udsender shopping-centret Fisketorvet ikke julekataloger i år. I stedet får kunderne de gode tilbud via både fysiske og digitale værdikuponer. Det er billigere og har mere effekt.

Det storkøbenhavnske shoppingcenter Fisketorvet – som i øvrigt genåbner i dag efter en større make-over – har valgt at gå imod strømmen og droppe det årlige julekatalog.

I stedet tager centret deal-konceptet, som man ellers kender fra sites som Sweatdeal.dk, Groupon.dk og Downtown.dk, tilbage til rødderne med konkrete tilbud i hæfteform.

Jacob Bannor, der er centerchef på Fisketorvet, eller Copenhagen Mall, som centret også hedder, forklarer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.