Søndag 26. juni 2016

Køb mindre, køb bedre

15. feb 16 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Der findes efterhånden en lang række brands, der tjener kassen på at sælge nye produkter uden at bidrage til klodens undergang. Brands er en del af løsningen, ikke årsagen til problemerne, hvis de vil, mener KoAnn Skrzyniarz.

Kan det lade sig gøre at tjene penge og tænke sustainability ind i forretningen? Der er ikke andre fornuftige veje, lød det fra podiet, da Sustainable Brands afviklede en eksklusiv prælanceringsevent i København i sidste uge.

– Markedsøkonomien begyndte godt for over 100 år siden, men nu er vi løbet ind i problemer. Brands bør afgøre, om de vil være en del af problemet eller løsningen, sagde KoAnn Skrzyniarz, stifter og CEO for Sustainable Brands, et netværk af forretningsfolk, der mener, at forretningsdrevet sustainability er den eneste løsning på klodens problemer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.