Fredag 1. juli 2016

Kolding: Vi sagde for meget

30. okt 13 Kampagner Skrevet af Markedsføring
2

Danske Banks kommunikation kiksede i fjor, og det skyldtes bl.a., at storbanken kommunikerede for meget, lød det fra Danske Banks tidligere topchef Eivind Kolding, da denne i går optrådte for første gang offentligt siden fyringen.

Danske Bank kommunikerede for meget, lød det fra Danske Banks tidligere topchef Eivind Kolding, da han i går deltog i en paneldebat i regi af Dansk Kommunikationsforening.

Det var første gang han optrådte offentligt, efter han forlod topposten i Danske Bank i kølvandet på bl.a. en del virak om Danske Bank-strategien ”New Normal – New Standards”, der bl.a. blev kommunikeret massivt i en omfattende image-kampagne for godt et års tid siden.

Det skriver Finanswatch, som fortæller, at da panelet blev spurgt, om de ikke ville nævne nogle af deres kommunikationsfejl, tøvede Eivind Kolding ikke.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.