Lørdag 23. august 2014

Leg pakkeleg med Suzuki

28. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Suzuki, der indtil videre har investeret mest i tv-kommunikation, træder speederen i bund på interaktivitet. En pakkeleg i december skal udvikle forretningen.

Underholdning og heftig interaktivitet skal være med til at skabe interesse og ikke mindst interaktion med Suzuki, der på mandag lancerer en nyskabende pakkeleg på nettet.

– Suzuki er nok mest kendt fra tv, men vi ser nettet som en oplagt alternativ kanal for dialog med forbrugerne. Derfor har vi i efteråret sat fokus på Facebook, og nu går vi skridtet videre med en hyggelig og sjov pakkeleg, der for alvor kan aktivere og involvere, siger Carsten Rasmussen, CRM chef hos Suzuki Danmark.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.