Søndag 23. november 2014

Marketing-guruens julekalender

29. nov 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

En julekalender, der planter smil. En julekalender, der bygger på devisen ”giving is the new selling”. Det er hvad Jan Winum, der driver email-systemet Mailiac, har tænkt sig at give dig, kære læser. Måske er han en hippie – måske har han fat i noget?

Vær så god - her er marketing-guruens julekalender 2012. Frit leveret af Jan Winum – en mand som ikke er bange for at sætte sind og tanker i kog hos hverken branchekolleger eller andre gode mennesker.

Selv er han blandt meget andet aktiv med nyhedsbrevs-systemet Mailiac og sitet eventbooker.dk, og hvis man spørger ham, hvorfor han nu har lavet en julekalender, så lyder svaret:

- Det er mit ydmyge håb, at jeg med julekalenderen til mine marketingkollegaer kan sætte pragmatik bag det, vi alle godt ved, er uundgåeligt - at kommunikation og marketings fremtid ligger i at gøre folk glade og klæde dem på til selv at træffe en beslutning om, hvorvidt de vil give os penge.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.